AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Hei, jeg sliter veldig med å sove etter at de nye naboene har flyttet inn. De bor i etasjen over oss og det er ganske lytt. Det er andre gang på 4 uker at de har fest nå. Sist så kranglet de og skrek til hverandre utenfor soveromsvinduet mitt, men da var det riktig nok helg. Men når det er midt i uka og de ikke skjønner selv at andre jobber, så virker det meningsløs å prate mer med de. Konfronterte de med det akkurat. De krangler også nesten hver dag etter kl23. Hva gjør jeg? Skal flytte pga de også, men orker ikke leve med dette bråket i 3 mnd (oppsigelsestid) så bryr meg forferdelig lite om forholdet til naboen. Noen råd? Anonymkode: 532b4...aa2
altflyter Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Bor du i borettslag, så kan du ta det opp med styret. Du kan om du tør prøve å snakke med dem, evt kan du henge opp en lapp i oppgangen eller postkassen deres?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Siden du leier (ref oppsigelsestid) informerer du huseier og lar det blir huseierens problem. Hver gang det er bråk, så sender du en sms eller ringer, og purrer på at de må ta det opp. Du betaler for en tjeneste som innebærer at det er stille etter kl. 23, og det skal du kreve. Anonymkode: 1178c...6fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå