AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Skal prøve å holde dette kort, men kjære Kvinneguiden; jeg trenger dere. Jeg har blitt kjent med en fyr jeg liker. Virkelig liker, og jeg tror vi kan ha det skikkelig fint sammen. Jeg har tidligere vært ganske vill, og har sikkert rykte på meg for å være løs, (kommer fra en liten by). Han er forsiktig og veldig uerfaren, selv om han er eldre. Jeg skammer meg ikke over min seksualitet, men skulle definitivt vært foruten endel partnere sett i ettertid. Første gang vi hadde sex var etter en fuktig kveld på byen. Vi forsøkte i alle fall, men fikk det ikke til. Det er deler av akten jeg rett og slett ikke husker så godt, men jeg ble ikke ordentlig våt og hjalp til med fingrene for å komme i mål. Jeg husker han sa noe og/eller spurte om jeg faket. Andre gang var vi dessverre også fulle, i alle fall jeg. Igjen er store deler (det meste) borte for meg, men husker han synes jeg stønnet for mye og igjen lurte han på om jeg faket. Jeg kom ikke (tror jeg), og husker ikke hvordan vi avsluttet. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han har ikke tatt kontakt på nesten en uke, men vi jobber på samme sted så vi kommer til å sees. Vurderer å onanere til orgasme mens han ser på slik at han vet hvordan det ser og høres ut og ikke er i tvil mer? Eller skal jeg satse på at alle gode ting er tre? Hilsen rådvill og forelska. Anonymkode: 7c65f...ab6
AnonymSjiraff Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han har ikke tatt kontakt på nesten en uke, men vi jobber på samme sted så vi kommer til å sees. Vurderer å onanere til orgasme mens han ser på slik at han vet hvordan det ser og høres ut og ikke er i tvil mer? Eller skal jeg satse på at alle gode ting er tre? Anonymkode: 7c65f...ab6 Du har ikke vurdert å spørre om han vil spise lunsj med deg på arbeidsplassen deres i stedet for å få han til å se på deg onanere? Endret 11. juli 2017 av AnonymSjiraff 15
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Spør om dere kan treffes igjen og IKKE drikk dere dritings. Anonymkode: 628a9...0f0 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Hvorfor må du være full når dere har sex? Jeg er også glad i sex, men gidder veldig sjelden ha det hvis jeg er full og definitivt ikke med en ny partner. For å være ærlig tror jeg ikke han er så veldig interessert i deg ut i fra hva du har skrevet her. Anonymkode: 5335d...b35 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 Du husker ikke hele samleiet? Hva med å starte der? Ha sex edru! Anonymkode: 08131...8d3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå