Gjest August brud Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Jeg skal gifte meg til sommeren og lurer på hvilke papirer jeg trenger og hvor finner jeg dem?? Er det noen frist på når de skal leveres inn, er det for tidlig å gjøre det nå?? Hilsen en som ikke har noe peiling på dette... :-?
liv Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 skal du gifte deg i kirken så ring det sognet du sokner til og få tilsendt vigselspapirer..
TeddyToria Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Jeg skal gifte meg til sommeren og lurer på hvilke papirer jeg trenger og hvor finner jeg dem?? Er det noen frist på når de skal leveres inn, er det for tidlig å gjøre det nå?? Hilsen en som ikke har noe peiling på dette... :-? Hei du! Prøving for eksteskapserklæring, samt forlovererklæringene skal sendes inn til folkeregisteret tidligst 4 måneder forut for bryllupet! Informasjon, samt skjemaer kan du finn her. Klikk deg inn på "vigsel" i menyen til venstre, og derfra videre på "skjemaer"... Håper du finner ut av det!
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Det er folkeregisteret som har tatt over dette, bare les denne artikkelen. Skjemaene finner du her
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Trodde det var likningskontoret jeg.... :klø:
smilepia Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Trodde det var likningskontoret jeg.... :klø: Ligningskontoret - folkeregisteret - er jo bare to sider av samme kontor det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå