AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #21 Skrevet 13. juli 2017 På 11.7.2017 den 23.16, Geirfuglen skrev: Personlig synes jeg det høres rart ut. Jeg trodde miljøassistent ikke hadde noen utdanning, miljøarbeider hadde fagutdanning og miljøterapeut har høyere utdanning. Så jeg ville tenkt at du skulle hatt tittel som sistnevnte. PS: Til senere må du lære deg å forhandle. Jeg har en helt annen master, men den er heller ikke så kjent eller vanlig, og den er også akademisk og ikke profesjonsbasert. Er uenig med de andre som sier at du ikke kan jobbe som medarbeider i behandlingsteam etter å ha fått opplæring. Det er jo litt sent nå, men du må lære deg å selge inn utdannelsen din og forklare hva som er forskjellen på deg og en assistent. For selv om du har en akademisk utdanning, så har du jo mye kunnskap om pasientene, den er bare teoretisk enda. Lykke til! Miljøarbeider har fagutdanning innen helse- og sosialfag, miljøterapeut har profesjonsutdanning innen helse/ og sosialfag. Med master i psykologi er man ikke kvalifisert til noen av disse stillingene, kun til assistentstillinger. Anonymkode: c6a5a...cd2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #22 Skrevet 13. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Miljøarbeider har fagutdanning innen helse- og sosialfag, miljøterapeut har profesjonsutdanning innen helse/ og sosialfag. Med master i psykologi er man ikke kvalifisert til noen av disse stillingene, kun til assistentstillinger. Anonymkode: c6a5a...cd2 Her blir det regnet annerledes. En miljøfagarbeider har fagutdanning innen helse- og sosialfag, mens miljøterapeut har noenlunde relevant høyskoleutdanning (minimum 3 år). Altså ville TS' utdanning kvalifisert til miljøterapeut her. Anonymkode: 823e1...9ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå