AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Hei! Jeg får mitt siste semester med støtte fra Lånekassen nå i høst. Jeg fullfører masteren min til våren, og skulle gjerne hatt støtte i ett semester til. Så er jeg ferdig med utdannelsen min. Er det noen som har erfaringer med at de kan være litt greie på dette? Flere av semesterne mine med støtte har så langt vært deltid og med bare stipend. Jeg har ikke nådd grensen på 800 000 kr. Anonymkode: 7d024...8b0
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Nei, det er ikke mulig. Anonymkode: 38697...947
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Nei, det er ikke mulig. De som går hele bachelor- og masterløpet deltid får for eksempel ikke støtte i mer enn de 8 årene selv om de ikke har fått den maksimale støtten man kan få på de årene. De må finansiere de siste to årene selv. Du må belage deg på å finansiere dette semesteret selv, slik som alle andre som kommer over grensen også må gjøre. Ett semester klarer du helt fint selv. Anonymkode: 5f397...fd6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Men det er jo verdt å nevne at sykdom og barn "alltid" gir unntak til Lånekassens bestemmelser, men da må du altså være forsinket i utdannelsen på grunn av dette. Anonymkode: 5f397...fd6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg får mitt siste semester med støtte fra Lånekassen nå i høst. Jeg fullfører masteren min til våren, og skulle gjerne hatt støtte i ett semester til. Så er jeg ferdig med utdannelsen min. Er det noen som har erfaringer med at de kan være litt greie på dette? Flere av semesterne mine med støtte har så langt vært deltid og med bare stipend. Jeg har ikke nådd grensen på 800 000 kr. Anonymkode: 7d024...8b0 Er ingen grense på 800 k Anonymkode: efe0b...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå