Gå til innhold

Er jeg skikkelig dust nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 1,5 år som singel er jeg klar for et nytt forhold. Jeg har passert 30 og ønsker barn, så det er vel kanskje på tide. Men ingenting haster, og denne gangen vil jeg være sikker før jeg går inn i et forhold. Jeg vil ha følelser, og kjemi og alt det der.

Jeg har vært på Tinder en liten stund, og nå har jeg vært på 2 uformelle dater med en fyr. Han virker litt kjedelig og jeg har ikke de store følelsene. Men jeg vil gi han en sjanse da han er en snill og god fyr. En annen har jeg chattet med lenge, men han er på sjøen og kommer hjem om en uke. Jeg vil jo gjerne møte han og se om det er kjemi.

I tillegg har jeg en kollega som vil spleise meg med en kompis. Har så vidt hilst på han og vet ikke om han er noe for meg... Men min kollega er veldig gira på å spleise oss.

Tidligere sa jeg at i sommer skal jeg bare ha det gøy, treffe nye menn og date til jeg treffer blink. Du må kysse mange frosk for å finne prinsen osv.

MEN nå er jeg litt i villrede. Er jeg drittsekk nå? Lover ingen noe og har ikke sex med noen. Vil treffe han ene flere ganger men vil jo sjekke de to andre når jeg har muligheten. Kjipt hvis jeg går glipp av drømmemannen fordi jeg treffer en som ikke er helt det store.

Vanskelig dette her...

Anonymkode: 752a8...867

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke ligger med noen av dem foreløpig ser iallfall ikke jeg problemet. Du trenger jo kanskje ikke å fortelle dem det da!

• Liker 3
Skrevet

Å ta noen uformelle dater kan umulig gjøre deg til noen dårlig person, men det kan kanskje være greit å fortsette med å holde litt avstand inntil du vet hvilke av disse du kunne tenke deg? Kjedelig hvis noen får forhåpninger fordi du kanskje gir gale signaler.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...