AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Det er det dummeste jeg hører, helt ærlig.. ja vi mennesker er dyr men vi er dyr med ekstremt mye følelser inni oss og mye intelligens.. blir så irritert når jeg hører det argumentet for å forsvare utroskap. Utroskap er noe som ødelegger et menneske og om det ligger i naturen å ødelegge et menneske psykisk, ja værsegod.. bare fordi en hund ikke inngår et forhold å puler rundt for å spre genene sine betyr ikke det at mennesker ikke har hjernekapasitet nok til å kontrollere de følelsene der, så om dere forsvarer utroskap på den måten så vil dere jo sammenligne intelligensen deres på lik linje som med en hund (NB!!: dette gjelder bare når du ligger med andre, å være utro med forelskelse har andre psykiske grunner til) mener bare når man har behov for å knulle andre når man er i forhold og altså de som kan unnskyldigjøre utroskap med å si det på den måten da sier jeg drap er helt greit fordi det ligger i naturen og dyrene gjør det hele tiden spesielt voldtekt er helt greit fordi katten min gjør det hele tiden, det ligger nemlig i naturen derfor irriterer det meg grenseløst når folk kan forsvare utroskap på den måten fordi det er mye annet som ligger i naturen som faktisk ikke er greit og mennesker klarer å la være Anonymkode: 4979d...0fa 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Utroskap ligger i naturen til menn. Sånn nå ble det riktig. Anonymkode: bbdfd...2fb 1
SlemUlv Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Om de mener det er en unnskyldning, så burde de ikke være i monogame forhold, er min mening. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Uansett hvor dumt du syntes det er og hvor grenseløst det irriterer deg forandrer det ingenting.... Anonymkode: ac2ba...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Om de mener det er en unnskyldning, så burde de ikke være i monogame forhold, er min mening. helt enig, ser ikke poenget i det hele tatt Anonymkode: 4979d...0fa
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uansett hvor dumt du syntes det er og hvor grenseløst det irriterer deg forandrer det ingenting.... Anonymkode: ac2ba...bb9 hva mener du med det? Anonymkode: 4979d...0fa
QQbaby Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 Mennesker er altfor overfølsomme når det kommer til utroskap. Bevares!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #8 Skrevet 11. juli 2017 Kvinner sårer menn å rettferdiggjør det med et eller annet og menn sårer kvinner å rettferdiggjør det med et eller annet... Anonymkode: ac2ba...bb9
SlemUlv Skrevet 11. juli 2017 #9 Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utroskap ligger i naturen til menn. Sånn nå ble det riktig. Anonymkode: bbdfd...2fb Så, hva med alle kvinner som er utro da?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #10 Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hva mener du med det? Anonymkode: 4979d...0fa Ting er som det er.. sånn er det bare.. ikke alle menn er utro og ikke alle kvinner er det.. men at vi sårer hverandre konstant, ja.. hvordan du takler det kan du gjøre noe med... Anonymkode: ac2ba...bb9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #11 Skrevet 11. juli 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Mennesker er altfor overfølsomme når det kommer til utroskap. Bevares! hvorfor inngå et forhold om man vil være utro? ingen klager på pulingen om man er singel... deres egen feil såklart er utroskap noe man blir følsom på om man elsker personen! enten er du en person som har bedratt noen eller så har du aldri opplevd ekte kjærlighet Anonymkode: 4979d...0fa
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #12 Skrevet 11. juli 2017 Noen er utro - andre ikke...... Noen av de som er utro, gjør det bevisst - andre havner uplanlagt i situasjoner i fylla. Noen gjør det flere ganger - de fleste kun 1 gang... Det er få personer som er notorisk utro. Anonymkode: 9c963...263 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #13 Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ting er som det er.. sånn er det bare.. ikke alle menn er utro og ikke alle kvinner er det.. men at vi sårer hverandre konstant, ja.. hvordan du takler det kan du gjøre noe med... Anonymkode: ac2ba...bb9 men jeg har aldri blitt bedratt, irriterer meg bare over det at folk rettferdigjør sånne ugjennomtenkte situasjoner med "det ligger i naturen" Anonymkode: 4979d...0fa
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #14 Skrevet 11. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor inngå et forhold om man vil være utro? ingen klager på pulingen om man er singel... deres egen feil såklart er utroskap noe man blir følsom på om man elsker personen! enten er du en person som har bedratt noen eller så har du aldri opplevd ekte kjærlighet Anonymkode: 4979d...0fa Man kan trå feil etter x antall år i et forhold, uten at det gjør at det automatisk tilsier at man aldri burde vært i et forhold. Ingen er feilfrie, men jeg forsvarer ikke utroskap. Anonymkode: 9c963...263 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #15 Skrevet 11. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: men jeg har aldri blitt bedratt, irriterer meg bare over det at folk rettferdigjør sånne ugjennomtenkte situasjoner med "det ligger i naturen" Anonymkode: 4979d...0fa De har litt rett og litt feil og er sannsynligvis ignorante. Anonymkode: ac2ba...bb9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #16 Skrevet 11. juli 2017 18 minutter siden, kattepusen skrev: Så, hva med alle kvinner som er utro da? Ikke kvinners feil om de er sammen med en uekte mann. Ekte menn opplever aldri at partneren er utro. Anonymkode: bbdfd...2fb
SlemUlv Skrevet 11. juli 2017 #17 Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke kvinners feil om de er sammen med en uekte mann. Ekte menn opplever aldri at partneren er utro. Anonymkode: bbdfd...2fb Tull.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #18 Skrevet 11. juli 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det dummeste jeg hører, helt ærlig.. ja vi mennesker er dyr men vi er dyr med ekstremt mye følelser inni oss og mye intelligens.. blir så irritert når jeg hører det argumentet for å forsvare utroskap. Utroskap er noe som ødelegger et menneske og om det ligger i naturen å ødelegge et menneske psykisk, ja værsegod.. bare fordi en hund ikke inngår et forhold å puler rundt for å spre genene sine betyr ikke det at mennesker ikke har hjernekapasitet nok til å kontrollere de følelsene der, så om dere forsvarer utroskap på den måten så vil dere jo sammenligne intelligensen deres på lik linje som med en hund (NB!!: dette gjelder bare når du ligger med andre, å være utro med forelskelse har andre psykiske grunner til) mener bare når man har behov for å knulle andre når man er i forhold og altså de som kan unnskyldigjøre utroskap med å si det på den måten da sier jeg drap er helt greit fordi det ligger i naturen og dyrene gjør det hele tiden spesielt voldtekt er helt greit fordi katten min gjør det hele tiden, det ligger nemlig i naturen derfor irriterer det meg grenseløst når folk kan forsvare utroskap på den måten fordi det er mye annet som ligger i naturen som faktisk ikke er greit og mennesker klarer å la være Anonymkode: 4979d...0fa Hvorfor ligger dette på sexualforumet? Samliv og kjærlighetsrelasjoner passer vel bedre. Det er jo en debatt om mellommenneskelig adferd, valg etc. Har lite med sex å gjøre. Anonymkode: 4d277...ba3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #19 Skrevet 11. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ligger dette på sexualforumet? Samliv og kjærlighetsrelasjoner passer vel bedre. Det er jo en debatt om mellommenneskelig adferd, valg etc. Har lite med sex å gjøre. Anonymkode: 4d277...ba3 tenkte det handlet mer om sex siden man føler behover for det idk Anonymkode: 4979d...0fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå