Gå til innhold

Menn som kommer flere ganger...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen menn her inne som får flere orgasmer etter hverandre? Komme flere ganger under sex eller under runking? Hvordan er det, og hvordan får dere det til?

Anonymkode: d4761...f3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke mann, men kjæresten min har det slik. Han kan komme gang etter gang. Vet ikke hvorfor han har det sånn, men jeg klager i hvert fall ikke 😁

Anonymkode: 4bb7a...a3f

• Liker 2
Skrevet

Tren PC-musklene.

Gjest Cyrus
Skrevet

Kommer an på dagsformen, men stort sett får jeg det til. Har gitt meg mye glede :) 

Skrevet
17 minutter siden, Cyrus skrev:

Kommer an på dagsformen, men stort sett får jeg det til. Har gitt meg mye glede :) 

:phaedra:

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min gjør det. Han klarer fint tre runder etter hverandre på kort tid. Jeg elsker det.😋 Han er 51, men han blir gal av kåthet.😊

Anonymkode: 339d3...195

AnonymBruker
Skrevet

Klarer flere orgasmer etter hverandre. Har klart 7 orgasmer på ca 1 time. Det er skikkelig digg, men ganske tømt å utslitt etter en slik omgang 😊

Anonymkode: 4f423...4a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må tømme meg minst 3 ganger etter hverandre, ellers føler jeg ikke å ha gjort jobben.

Anonymkode: ffdf0...408

Skrevet

Klarte å komme tre ganger når jeg var yngre, under sex ved bare å fortsette å knulle eller bli sugd. Men i dag er orgasmen på en måte blitt så mye sterkere å mer intens at jeg ikke klarer mer enn en... men skal prøve igjen...

• 3 uker senere...
Skrevet
På 11.7.2017 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Finnes det noen menn her inne som får flere orgasmer etter hverandre? Komme flere ganger under sex eller under runking? Hvordan er det, og hvordan får dere det til?

Anonymkode: d4761...f3a

Får det til ved å trene pc muskelen...Hender jeg klarer å komme littegrann først,og deretter fortsette mens jeg har stå....Også en sprut nr.2 etter en liten stund....Deeeilliig spør du meg..

AnonymBruker
Skrevet

Mannen kan komme flere ganger i samme rundt, og ha sex flere ganger etter hverandre. Gitt dagsformen selvsagt. Vi er i 40-årene.

Min forrige mann kunne ikke, kom han en gang, så var det pent å vente til han var klar senere.

Anonymkode: 37674...28c

Skrevet

Jeg gjør det. Kan gjøre det 5-6 ganger, har ikke prøvd mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Det må gå flere minutter i mellom for meg. Men jeg har aldri greid å komme mer enn 4 ganger i løpet av en dag. Enten så er jeg tom og det går ikke. Eller så er jeg ferdig tilfredsstillt og klar for å tenke på andre ting :)

Anonymkode: 61e55...51d

Gjest Made4u
Skrevet (endret)

---

Endret av Eye Of The Tiger
Skrevet
På 11.7.2017 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Nei dersom jeg kommer må jeg ha pause en halvtime. Sånn er det for de fleste menn tror jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, hocane skrev:

Nei dersom jeg kommer må jeg ha pause en halvtime. Sånn er det for de fleste menn tror jeg.

Bortsett fra tidligere i tråden :P

Anonymkode: da899...3fd

• Liker 1
Skrevet

Enda en runketråd!??

Når skal dere menn slutte å lage slike tråder!??

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mippi skrev:

Enda en runketråd!??

Når skal dere menn slutte å lage slike tråder!??

:fnise:

La nå guttevalpene skryte litt. De fleste av den er tapere, med et kvinnesyn fra helvete.

Anonymkode: 19713...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...