AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Min datter har fått ny telefon. Det er ikke første telefonen hennes. Før gikk alt bra men nå synkroniseres alt på vår telefon. Altså det jeg for for hun osv. Hvordan i huleste for jeg skrudd det av?? Med teskje please.. Anonymkode: f0886...7b0
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Du må lage en ny Apple ID for henne. Hvis hun bruker din Apple ID synkroniseres innholdet. Anonymkode: 0769a...aab
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må lage en ny Apple ID for henne. Hvis hun bruker din Apple ID synkroniseres innholdet. Anonymkode: 0769a...aab Men hvorfor gikk det før da? Anonymkode: f0886...7b0
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 Innstillinger - telefon - anrop på andre enheter - av Innstillinger - meldinger - send og motta - slå av på alle andre enn ditt nr Gjør dette på begge telefonene. Om dere ikke vil dele bilder heller må dere slå av iCloud-bildebibliotek under Bilder og Kamera. Anonymkode: d2165...09f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innstillinger - telefon - anrop på andre enheter - av Innstillinger - meldinger - send og motta - slå av på alle andre enn ditt nr Gjør dette på begge telefonene. Om dere ikke vil dele bilder heller må dere slå av iCloud-bildebibliotek under Bilder og Kamera. Anonymkode: d2165...09f Tuusen takk!! Anonymkode: f0886...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå