Gå til innhold

Slettet som match på Tinder, ble skikkelig lei meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet, kjempeteit. Oppdaget istad at en fyr jeg har snakket en del med på Tinder har slettet hele matchen.. Midt i en samtale! Blir jo helt paranoid over hvorfor, om det var noe jeg sa "feil" eller lignende.. i den siste meldingen jeg sendte spurte jeg rett ut hva han ser etter på Tinder - som 99% spør meg om, og vips så slettet han meg.. 😰

Selvtilitten fikk seg en knekk og man lurer jo på om han bare matchet for å se om han kunne fått deg.. og sikkert ler av meg nå:/ 

Anonymkode: faeca...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var han ikke keen på deg likevel, eller ville ikke svare på spørsmålet ditt. Dette er tinder, dette burde du ikke ta deg nær av.

• Liker 6
Skrevet

kanskje han har kjæreste irl, så var han redd at kj sin så slettet han alt:frkk:

• Liker 1
Skrevet

Sikker på at han ikke har slettet seg fra hele Tinder da? Det gjorde jeg helt plutselig, da jeg fikk noia av hele greia...

• Liker 3
Skrevet

Du skrev neppe noe feil, han fant bare en dame han likte bedre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare var ute etter noe useriøst og oppfattet det slik at du var seriøs. Ikke ta sånn på vei, man opplever det stadig vekk der inne alle mann ;) 

Gå inn med lave forventninger og bare ta ting som de kommer, du er ikke garantert noe før dere har møttes flere ganger og blitt kjent, selv ikke da vet man hva folk kan finne på :)

Anonymkode: db8fa...6b9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle samtalene mine forsvant en gang, og det var etter at en spurte meg om vi skulle treffes. Fikk skikkelig dårlig samvittighet. 

Han kan også ha slettet hele appen, enten om han ble lei eller at det ble seriøst med noen andre (selv om det redelige hadde vært å si ifra). Eller så kan han jo også bare ha slettet deg, og hvis dette er det som har skjedd er nok ikke grunnen så spennende. 

Anonymkode: d0589...1b6

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok funnet seg ei flørt. 

Anonymkode: e1fdb...1ca

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker dere tinder? 70% av de er jo kun ute etter ONS. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at nyeste samtale og match plutselig har blitt borte. Og så logger jeg ut og inn igjen, og da ligger det der. Bare sånn at du kan prøve det en gang først. :) 

Ellers kan det være som meg, hadde skrevet med flere og fikk tilbud om en spontandate som var full match. Endte derfor opp med å slette profilen min og appen, gadd ikke sitte og forklare til de jeg hadde skrevet med. 

Anonymkode: 0ef5d...afb

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker dere tinder? 70% av de er jo kun ute etter ONS. 

Så fordi 70% er ute etter ONS mener du at det ikke er verdt å prøve å finne en av de 30%? Hvis man gjør det om til noe annet; hvis du kunne spillt lotto med en 30% sjangse til å vinne en stor premie, synes du fortsatt disse oddsene er så dårlig at du ikke ville spilt?

Anonymkode: 1bbb2...8bb

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi 70% er ute etter ONS mener du at det ikke er verdt å prøve å finne en av de 30%? Hvis man gjør det om til noe annet; hvis du kunne spillt lotto med en 30% sjangse til å vinne en stor premie, synes du fortsatt disse oddsene er så dårlig at du ikke ville spilt?

De som er ute etter noe seriøst, øker attraktiviteten 20% av å ikke bruke tinder.

Anonymkode: 7a6a7...e1f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De som er ute etter noe seriøst, øker attraktiviteten 20% av å ikke bruke tinder.

Jeg ombestemte meg. Det øker attraktiviteten 70%

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ombestemte meg. Det øker attraktiviteten 70%

Det hjelper veldig lite hvis han aldri møter deg ;)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper veldig lite hvis han aldri møter deg ;)

Tror ikke jeg er den eneste her i verden som tenker det, så kanskje han møter en som synes at det er attraktivt at han ikke bruker tinder. Han møter hvert fall ikke meg der (men sikkert mange andre tho...av 30%)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...