AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Noen som har fått gode resultater av det? Jeg slet med alvorlig akne i tenårene, men etter jeg ble 20 har jeg heldigvis blitt kvitt dritten. Problemet er arrene etter alle kvisene. Har fått tips om dermaroller og prøvde det en gang, men syns det var forferdelig vondt. Blødde og var hoven og ru i en uke etterpå. Orker ikke prøve igjen hvis det ikke har effekt, og leser mye forskjellig på nettet. Er det verdt å fortsette? Anonymkode: f080d...128
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 32 minutter siden, QQbaby skrev: Nei Utdyp. Har du prøvd? Anonymkode: f080d...128
QQbaby Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utdyp. Har du prøvd? Anonymkode: f080d...128 Nei, sliter ikke med sånt.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 7 minutter siden, QQbaby skrev: Nei, sliter ikke med sånt. Ok. Ta fritidsproblemene dine et annet sted, da. Anonymkode: f080d...128 24
Solivagant Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 10 minutter siden, QQbaby skrev: Nei, sliter ikke med sånt. Hva er vitsen med å svare i denne tråden, da? TS, jeg har ikke fått noe effekt av det selv. 10
student86 Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 Jeg har kun lest om dermaroller, og at noen har brukt dermarollere med for dype nåler. Det er litt ulike oppfatninger ute og går i forhold til hvilken lengde på nålene som bør brukes i ansiktet. Brukte du de korteste nålene?
QQbaby Skrevet 11. juli 2017 #8 Skrevet 11. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Ta fritidsproblemene dine et annet sted, da. Anonymkode: f080d...128 Ingen grunn til å bli frekk. Delte vare min erfaring som er at dermatoller er ubrukelig. 2 minutter siden, Solivagant skrev: Hva er vitsen med å svare i denne tråden, da? TS, jeg har ikke fått noe effekt av det selv. Hvorfor blir du sint fordi du kom frem til samme konklusjon som meg? Altså at den ikke virker.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #9 Skrevet 11. juli 2017 2 minutter siden, student86 skrev: Jeg har kun lest om dermaroller, og at noen har brukt dermarollere med for dype nåler. Det er litt ulike oppfatninger ute og går i forhold til hvilken lengde på nålene som bør brukes i ansiktet. Brukte du de korteste nålene? Jeg brukte 1 mm nåler. Veldig vondt Anonymkode: f080d...128
Solivagant Skrevet 11. juli 2017 #10 Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, QQbaby skrev: Ingen grunn til å bli frekk. Delte vare min erfaring som er at dermatoller er ubrukelig. Hvorfor blir du sint fordi du kom frem til samme konklusjon som meg? Altså at den ikke virker. Ble ikke sint. Forsto det som at du ikke sliter med kvisearr og ikke hadde erfaring med det, dermed unødvendig å svare. Du får formulere deg bedre neste gang dersom dette var feil. 3
QQbaby Skrevet 11. juli 2017 #11 Skrevet 11. juli 2017 1 minutt siden, Solivagant skrev: Ble ikke sint. Forsto det som at du ikke sliter med kvisearr og ikke hadde erfaring med det, dermed unødvendig å svare. Du får formulere deg bedre neste gang dersom dette var feil. Du har helt rett i at jeg aldri har trengt noen dermaroll. Noen er nemmelig født vakre i motsetning til andre. Men det betyr ikke at jeg ikke har erfaring til å uttale meg. Så en reportasje på TV2 som avslørte at dermaroll kun humbug for å lure pengene ut av lettlurte desperate fjols.
Solivagant Skrevet 11. juli 2017 #12 Skrevet 11. juli 2017 6 minutter siden, QQbaby skrev: Du har helt rett i at jeg aldri har trengt noen dermaroll. Noen er nemmelig født vakre i motsetning til andre. Men det betyr ikke at jeg ikke har erfaring til å uttale meg. Så en reportasje på TV2 som avslørte at dermaroll kun humbug for å lure pengene ut av lettlurte desperate fjols. Flott, da sier du heller at du så en reportasje neste gang. 11
student86 Skrevet 11. juli 2017 #13 Skrevet 11. juli 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte 1 mm nåler. Veldig vondt Anonymkode: f080d...128 Det finnes kortere nåler, så det kan jo testes ut. Ellers vil jeg tro at en hudterapeut kan være enda mer til hjelp.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #14 Skrevet 11. juli 2017 Gå til en kosmetisk sykepleier på en god klinikk og snakk med noen der. De anbefaler ikke å holde på med dette hjemme vet jeg Lykke til! Anonymkode: 55b83...f4b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #15 Skrevet 11. juli 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte 1 mm nåler. Veldig vondt Anonymkode: f080d...128 Det er jo ikke rart at det er vondt..mareritt redskap. hadde aldri turt å prøve en gang. Anonymkode: e99b5...402
Vinky Skrevet 12. juli 2017 #16 Skrevet 12. juli 2017 Jeg har tatt skinpen hod hudpleier. 4 ganger tror jeg det var. Skinpen er en pen med nåler istedenfor rull med nåler. Nålene sitter tettere enn på dermarull, så skal være enda bedre. Jeg syns ikke det hjalp noe særlig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #17 Skrevet 13. juli 2017 Jeg har veldig god erfaring med dermaroller. Jeg bruker 0.5 mm rulle over hele ansiktet og 1 mm dermastamp på arrene kombinert med scar serum. Er veldig fornøyd, faktisk utrolig fornøyd. Arrene mine er der ikke lengre og huden min er glatt og fin igjen. Har nå fått meg en til rulle på 1 mm så skal nå bruke den kombinert med 0.5 mm, men det er kun fordi jeg vil forebygge rynker og stramme opp huden. For det er også en effekt jeg fikk (strammere hud) så derfor vil jeg opprettholde og forebygge for huden min er så mye bedre og friskere når jeg bruker skinroller/dermaroller. På 7/11/2017 den 21.34, QQbaby skrev: Du har helt rett i at jeg aldri har trengt noen dermaroll. Noen er nemmelig født vakre i motsetning til andre. Men det betyr ikke at jeg ikke har erfaring til å uttale meg. Så en reportasje på TV2 som avslørte at dermaroll kun humbug for å lure pengene ut av lettlurte desperate fjols. Da har du misforstått for det var ikke det reportasjen sa. Repotasjen kritiserte kun swiss clinic og deres påstander. Serumet deres har feks ikke anti aging ingredienser og rullen deres har ikke lange nok nåler til å gi effekt. Hudlegen komenterte at han hadde tro på behandlingen men da måtte nålene være lengre. Når slike behandlinger som fungerer (og er populære utenlands) kommer det ofte useriøse aktører på banen her i Norge, som ikke selger gode nok produkter. Feks produkter som er billige og produksere slik at de tjener mest mulig penger. Så da er det ikke helt sammenlignbart med personer som faktisk gjør behaqndlingen på en skikkelig måte. Dermaroller har mye god forskning bak seg og det er en grunn for at flere og flere klinikker/hudleger går over til microneedling istedenfor laser og kjemiske peel. Til de som sier det er tryggere med skinpen så er det faktisk langt flere bivirkninger med skinpen enn med hjemmerulling med nåler opp til 1 mm. Har en venninne som prøvde skinpen og fikk bivirkninger og følte ikke huden var normal for etter to uker, nå dermaroller hun hjemme isteden. Om man vil ta behandlingen i salong så ville jeg enda brukt dermaroller. Det blir også utrolig dyrt med salongbehandlinger da man trenger såpass mange før man er helt fornøyd. Jeg begynte å se resultater etter få behandlinger men jeg tok veldig mange før jeg ble helt fornøyd (og fri for arr) og dette tar typisk 6 mnd til 1 år. Ingen quick fix men så absolutt verdt det Anonymkode: cee8a...e09
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #18 Skrevet 13. juli 2017 22 timer siden, Vinky skrev: Jeg har tatt skinpen hod hudpleier. 4 ganger tror jeg det var. Skinpen er en pen med nåler istedenfor rull med nåler. Nålene sitter tettere enn på dermarull, så skal være enda bedre. Jeg syns ikke det hjalp noe særlig. 4 behandlinger er ingenting. Jeg behandlet med to ukers mellomrom i nesten et år før jeg ble helt fornøyd. Og det ville vært alt for dyrt og brukt skinpen, dessuten er det en mye hardere behandling for huden. Det er mye tryggere å behandle hjemme. Det er ingen god ting at nålene sitter tettere, du kan dessuten bruke et manuelt dermastempel på 1 mm hjemme og få samme effekten. Anonymkode: cee8a...e09
Vinky Skrevet 13. juli 2017 #19 Skrevet 13. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 4 behandlinger er ingenting. Jeg behandlet med to ukers mellomrom i nesten et år før jeg ble helt fornøyd. Og det ville vært alt for dyrt og brukt skinpen, dessuten er det en mye hardere behandling for huden. Det er mye tryggere å behandle hjemme. Det er ingen god ting at nålene sitter tettere, du kan dessuten bruke et manuelt dermastempel på 1 mm hjemme og få samme effekten. Anonymkode: cee8a...e09 Gjør du det selv da? Hvordan kan det være tryggere enn å få gjort det profesjonelt?
QQbaby Skrevet 13. juli 2017 #20 Skrevet 13. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig god erfaring med dermaroller. Jeg bruker 0.5 mm rulle over hele ansiktet og 1 mm dermastamp på arrene kombinert med scar serum. Er veldig fornøyd, faktisk utrolig fornøyd. Arrene mine er der ikke lengre og huden min er glatt og fin igjen. Har nå fått meg en til rulle på 1 mm så skal nå bruke den kombinert med 0.5 mm, men det er kun fordi jeg vil forebygge rynker og stramme opp huden. For det er også en effekt jeg fikk (strammere hud) så derfor vil jeg opprettholde og forebygge for huden min er så mye bedre og friskere når jeg bruker skinroller/dermaroller. Da har du misforstått for det var ikke det reportasjen sa. Repotasjen kritiserte kun swiss clinic og deres påstander. Serumet deres har feks ikke anti aging ingredienser og rullen deres har ikke lange nok nåler til å gi effekt. Hudlegen komenterte at han hadde tro på behandlingen men da måtte nålene være lengre. Når slike behandlinger som fungerer (og er populære utenlands) kommer det ofte useriøse aktører på banen her i Norge, som ikke selger gode nok produkter. Feks produkter som er billige og produksere slik at de tjener mest mulig penger. Så da er det ikke helt sammenlignbart med personer som faktisk gjør behaqndlingen på en skikkelig måte. Dermaroller har mye god forskning bak seg og det er en grunn for at flere og flere klinikker/hudleger går over til microneedling istedenfor laser og kjemiske peel. Til de som sier det er tryggere med skinpen så er det faktisk langt flere bivirkninger med skinpen enn med hjemmerulling med nåler opp til 1 mm. Har en venninne som prøvde skinpen og fikk bivirkninger og følte ikke huden var normal for etter to uker, nå dermaroller hun hjemme isteden. Om man vil ta behandlingen i salong så ville jeg enda brukt dermaroller. Det blir også utrolig dyrt med salongbehandlinger da man trenger såpass mange før man er helt fornøyd. Jeg begynte å se resultater etter få behandlinger men jeg tok veldig mange før jeg ble helt fornøyd (og fri for arr) og dette tar typisk 6 mnd til 1 år. Ingen quick fix men så absolutt verdt det Anonymkode: cee8a...e09 Sikker på at vi så samme reportasje, eller at du ikke fantaserer og dikter opp det du selv ønsket å høre. Legen på TV2 kritiserte dermaroll og mente at verken serumet eller nålene gjorde annet enn å irritere huden. Og at dersom nålene var lengre mente legen at ruller derimot ville skade huden mer enn den hjalp. Men kjør på med dermarull som anvefales av de kjøpte bloggerne om det får deg til å føle deg bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå