AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Hei! Er det noen her som har shiba inu og som kan dele sine erfaringer med denne rasen? Jeg har aldri eid en hund selv, men jeg har vokst opp med border collie. Ellers er det mange hunder i familien - har passet både samojed og chiuaua. Har veeeldig lyst på en shiba inu, men jeg ser flere steder at det anbefales at uerfarne ikke bør velge shiba inu. Så derfor ønsker jeg gjerne å få høre erfaringer fra shiba-eiere! Anonymkode: 3bda7...2d7
Gjest Belle âme Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Den er skikkelig vanskelig å trene. Ikkje fordi den er dum, men fordi den er veldig kattete. Alt eg veit om rasen omtrent
miramis Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Veldig kule hunder! Svært knyttet til eier og bryr seg ikke om andre mennesker, katteaktig og stae under trening men null problem hvis du har litt kunnskap på plass. Min favorittrase.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 Ikke akkurat en førstegangshund. Anonymkode: 9fe29...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå