Gå til innhold

Restylane erfaringer takk :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en kvinne på 26. Jeg begynner å klø etter å gjøre noe med leppene mine. Prisen ligger på 3000 ish, og det kan jeg kanskje spytti i. En del av meg sier st når jeg har klart meg så lenge med mine lipper, kan jeg klare noen år til. En annen del er dritt lei av dem. De er fyldige under og på midten, men de øverst fyller liksom ikke helt ut i kantene. Jeg har sånn dukkemunn :( og jeg har aldri likt det. Jeg kan også kjøpe sånn lipgloss som irriterer leppene da. Men den varer jo ikke like lenge.

blir du kvalm det? Hvor lenge varere det? Og hvor mye spøryter du inn?

Anonymkode: 6b490...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her får du nok en del svar om "naturlig er best" og "duckface!" Men om det gjøres riktig og ikke fylles på for mye kan resultatet bli bra og naturlig. Jeg har fylt på 1 ml en gang i året i flere år fordi jeg har smale tørre lepper. Med den mengden har jeg fått litt fylde og mye fuktighet til leppene mine. 

Blir ikke kvalm, og smerten er på ca 3 på en skala fra 1-10. Det verste er når leppene hovner opp dagen etterpå, men hevelsen pleier å gi seg fort. 

Gå til en kosmetisk sykepleier på en anerkjent klinikk, ikke gjør det hos frisøren eller folk som ikke har trening i anatomi. 

Anonymkode: 2a484...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke erfaring med Restylane, men Juvéderm. 

Anbefaler 1ml. da 0,5ml neppe vil synes når hevelsen går ned. Du må også regne med å måtte fylle på etter et par-tre måneder etter den første behandlingen for å "bygge" gradvis opp. 

De som får "duckface/andenebb" er de som fyller inn MER en det leppene har volum for, slik at konturen på leppene ser "sprengt" ut. Du sier at du har "dukkemunn", og da sier det seg selv,  at du aldri kan få "Angelina Jolé-lepper", men en litt mer volumøs utgave av dine egne er oppnåelig.

Gå nå til en sertifisert klinikk/behandler. I Juvéderm er det lokalbedøvelse som virker samtidig med filkeren. I tilegg får du bedøvende salve til å smøre på leppene først. Ja, det gjør litt vondt, sånn er det bare. 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 i år fylte første gang i mars 1 Ml og fylte 1 Ml i juni, lurer på å fylle litt til nå. Så ja det er det som er faren , at man fort blir bitt. Tok også botox nå i juli 😅. I pannen , hadde en rynke når jeg smilte 🙊Men det er ingen som har lagt merke til at jeg har gjort noen av delene , eller som har kommentert det. Jeg er fornøyd , men det koster 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Perle skrev:

Ikke erfaring med Restylane, men Juvéderm. 

Anbefaler 1ml. da 0,5ml neppe vil synes når hevelsen går ned. Du må også regne med å måtte fylle på etter et par-tre måneder drn første for å bygge gradvis opp. 

De som får "duckface/andenebb" er de som fyller inn MER en det leppene har volum for, slik at konturen på leppene ser "sprengt" ut. Du sier at du har "dukkemunn", og da sier det seg selv at du aldri kan få "Angelina Jolé-lepper", men en litt mer volumøs utgave av dine egne.

Gå nå til en sertifisert klinikk/behandler. I Juvéderm er det bedøvelse som virker samtidig med fillere. I tilegg får du bedøvende salve på til å smøre på først. Ja, det gjør litt vondt, sånn er det bare. 

Altaå, jeg har sett kvvinner med liten kort munn som fyller opp. Og de får en sånn teit oppblåst munn som likevel forblir liten. Jeg vil bare få "brettet" ut ytterste delen av leppene. Eller kanskje jeg må ta operasjon da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altaå, jeg har sett kvvinner med liten kort munn som fyller opp. Og de får en sånn teit oppblåst munn som likevel forblir liten. Jeg vil bare få "brettet" ut ytterste delen av leppene. Eller kanskje jeg må ta operasjon da?

Bestill en konsultasjonstime om du er usikker. Man kan til en viss grad forme leppene med fillers, og gjøres det riktig så vil du kunne få et resultat du er fornøyd med. Men behandler må se deg og ha en dialog med deg i forhold til hva du ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de vil bare"vrenge" seg om du sprøyter inn mer en det det er rom for. En seriøs behandler vil ikke gi deg mer mer enn det som som ser bra ut og heller ikke gi falske forhåpninger mtp resultatet.

Å operere leppene synes jeg hørtes vel drastisk ut. Tror du får godta hvilket utgangspunkt du har og hva som er mulig å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestill en konsultasjonstime om du er usikker. Man kan til en viss grad forme leppene med fillers, og gjøres det riktig så vil du kunne få et resultat du er fornøyd med. Men behandler må se deg og ha en dialog med deg i forhold til hva du ønsker. 

Hva er fillers? Trodde det var fellesnavn for botox, restylane osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er fillers? Trodde det var fellesnavn for botox, restylane osv.

Fillers er hyaluron­syre som gir volum, botox blokkerer nervene til muskler og hjelper mot dynamiske rynker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...