AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Flere har sagt at de syns denne boka var såååå bra....skjønner det ikke. Har begynt på den et par ganger,men syns det blir litt krampeaktig,at forfatteren prøver å være morsom på en patetisk måte som ikke fenga meg. Hva syns dere?? Anonymkode: 8fbfe...eb4 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Den er oppskrytt, etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Jeg likte den veldig godt. Synes filmen også var bra. Anonymkode: efb8c...ad9
JackIost Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere har sagt at de syns denne boka var såååå bra....skjønner det ikke. Har begynt på den et par ganger,men syns det blir litt krampeaktig,at forfatteren prøver å være morsom på en patetisk måte som ikke fenga meg. Hva syns dere?? Anonymkode: 8fbfe...eb4 Helt enig med deg Ble for dumt, rett og slett
Måbarefåsiat... Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 Jeg elsket boken, den er nydelig. Men det skal sies at veldig mye av det som gjør den nydelig kommer helt på slutten. Jeg har ikke sett filmen, men det skulle jeg gjerne ha gjort. 1
makkapakka Skrevet 12. juli 2017 #7 Skrevet 12. juli 2017 helt enig, også det samme med mormor ringer og sier unnskyld av samme forfatter.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #8 Skrevet 12. juli 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere har sagt at de syns denne boka var såååå bra....skjønner det ikke. Har begynt på den et par ganger,men syns det blir litt krampeaktig,at forfatteren prøver å være morsom på en patetisk måte som ikke fenga meg. Hva syns dere?? Anonymkode: 8fbfe...eb4 Begynnelsen på boka er litt "klønete" skrevet. Men når du kommer forbi alle disse hyppige tankene og mangelen på tid til selvmordstankene til Ove så er boka grei. Samme forfatter har skrevet; Britt Marie var her. Den boka er og "klønete" i starten når Britt Marie plager livet av saksbehandleren på Nav. Etterhvert blir den boka så morsom at jeg satt og lo høyt midt på natta og ikke klarte legge boka bort. Litt av det samme har du i boka; Mormor hilser og sier unnskyld. Den har en grei innledning, så der har forfatteren klar skrivearbeidet bedre. Anonymkode: 89f0d...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå