Gå til innhold

En mann med navn Ove....likte du boka?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere har sagt at de syns denne boka var såååå bra....skjønner det ikke. Har begynt på den et par ganger,men syns det blir litt krampeaktig,at forfatteren prøver å være morsom på en patetisk måte som ikke fenga meg. Hva syns dere??

Anonymkode: 8fbfe...eb4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig. 

Anonymkode: 1a7d2...c19

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Den er oppskrytt, etter min mening.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den veldig godt. Synes filmen også var bra.

Anonymkode: efb8c...ad9

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere har sagt at de syns denne boka var såååå bra....skjønner det ikke. Har begynt på den et par ganger,men syns det blir litt krampeaktig,at forfatteren prøver å være morsom på en patetisk måte som ikke fenga meg. Hva syns dere??

Helt enig med deg :)

Ble for dumt, rett og slett :)

Skrevet

Jeg elsket boken, den er nydelig. Men det skal sies at veldig mye av det som gjør den nydelig kommer helt på slutten.
Jeg har ikke sett filmen, men det skulle jeg gjerne ha gjort.

• Liker 1
Skrevet

helt enig, også det samme med mormor ringer og sier unnskyld av samme forfatter. 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynnelsen på boka er litt "klønete" skrevet. Men når du kommer forbi alle disse hyppige tankene og mangelen på tid til selvmordstankene til Ove så er boka grei. 

Samme forfatter har skrevet; Britt Marie var her. Den boka er og "klønete" i starten når Britt Marie plager livet av saksbehandleren på Nav. Etterhvert blir den boka så morsom at jeg satt og lo høyt midt på natta og ikke klarte legge boka bort. 

Litt av det samme har du i boka; Mormor hilser og sier unnskyld. Den har en grei innledning, så der har forfatteren klar skrivearbeidet bedre. 

Anonymkode: 89f0d...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...