TeddyToria Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Hei! Følger Hannemors eksempel, og lurer på om det er flere her inne som skal gifte seg i Uranienborg kirke 20.08.05... ...kjekt om vi kunne kommet i kontakt og kanskje diskutere pynting av kirken ol. Bare å ta kontakt!
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Lurer nesten på om vi er de eneste som skal gifte oss der den dagen? Nei, det vel som å tro på
TeddyToria Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2005 Lurer nesten på om vi er de eneste som skal gifte oss der den dagen? Nei, det vel som å tro på Nissen eller påskeharen! Merkelig at det ikke er flere da egentlig... Mener, Maridalen Kapell er jo flott, og jeg tør vedde på at det er fullbooket - det vet jeg at Uranienborg kirke er den 20. august...det er bare om å gjøre å finne de øvrige brudeparene!
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Kanskje det bare er oss som henger på disse sidene :oops: ... Får ringe kirken når vi kommer nærmere dagen. Ikke en gang sikker på om jeg vil pynte kirken. Den er så fin uten. I og med at den er liten vil det ikke være så fint å overpynte den. Tror jeg... :o :o
Søta Skrevet 2. juli 2005 #6 Skrevet 2. juli 2005 Hei Jeg flytter bare linken litt opp for deg jeg - kanskje det er noen som ser den nå... Om du ikke har funne ut av det da..
Lillepusen Skrevet 2. juli 2005 #7 Skrevet 2. juli 2005 Teddytoria, så koselig med hilsen i gjesteboka mi!!! Morsomt at du likte siden vår! Det er broren min som lager den for oss... (snille mannen!) Håper dere kommer i kontakt med de andre i kirka da...! Og lykke til med bryllup!
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #8 Skrevet 3. juli 2005 Jeg ringte kirken og fikk både navn og telefonnummer til de andre som skulle gifte seg samme dag som oss
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2005 #9 Skrevet 3. juli 2005 Denne tråden er jo ganske gammel og så vidt jeg vet så har Teddy Toria snakket med kirken sin
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #10 Skrevet 3. juli 2005 Denne tråden er jo ganske gammel og så vidt jeg vet så har Teddy Toria snakket med kirken sin Det vet jeg også at hun har. Men det er mange andre i samme situasjon som ikke vet at det går an
TeddyToria Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2005 Hei Jeg flytter bare linken litt opp for deg jeg - kanskje det er noen som ser den nå... Om du ikke har funne ut av det da.. Det var snilt gjort, Søta...søte! Men jeg har altså funnet ut av det hele - de som skulle gifte seg kl. 14 og de kl. 16 har begge avlyst bryllupene sine, så det er kun vår vielse kl. 13 og et annet par kl. 15 som min florist nå har vært i kontakt med og avtalt felles pynting. Helt topp! Tex - kjempekjekk tråd - for det er jo helt sant, det er slett ikke alle som tenker på det og det er jo så greit å samarbeide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå