Gå til innhold

Uranienborg kirke 20. august 2005

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Følger Hannemors eksempel, og lurer på om det er flere her inne som skal gifte seg i Uranienborg kirke 20.08.05...

...kjekt om vi kunne kommet i kontakt og kanskje diskutere pynting av kirken ol.

Bare å ta kontakt! :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer nesten på om vi er de eneste som skal gifte oss der den dagen? Nei, det vel som å tro på :nisseblunk::ler:

Skrevet
Lurer nesten på om vi er de eneste som skal gifte oss der den dagen?  Nei, det vel som å tro på   :nisseblunk:   :ler:

Nissen eller påskeharen!

:hoho:

Merkelig at det ikke er flere da egentlig... Mener, Maridalen Kapell er jo flott, og jeg tør vedde på at det er fullbooket - det vet jeg at Uranienborg kirke er den 20. august...det er bare om å gjøre å finne de øvrige brudeparene! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje det bare er oss som henger på disse sidene :oops: ... Får ringe kirken når vi kommer nærmere dagen. Ikke en gang sikker på om jeg vil pynte kirken. Den er så fin uten. I og med at den er liten vil det ikke være så fint å overpynte den. Tror jeg... :o :o

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei

Jeg flytter bare linken litt opp for deg jeg - kanskje det er noen som ser den nå...

Om du ikke har funne ut av det da..

Skrevet

Teddytoria, så koselig med hilsen i gjesteboka mi!!! :) Morsomt at du likte siden vår! Det er broren min som lager den for oss... (snille mannen!)

Håper dere kommer i kontakt med de andre i kirka da...!

Og lykke til med bryllup! :bryllup:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ringte kirken og fikk både navn og telefonnummer til de andre som skulle gifte seg samme dag som oss :)

Gjest gjest1
Skrevet

Denne tråden er jo ganske gammel og så vidt jeg vet så har Teddy Toria snakket med kirken sin :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Denne tråden er jo ganske gammel og så vidt jeg vet så har Teddy Toria snakket med kirken sin :)

Det vet jeg også at hun har. Men det er mange andre i samme situasjon som ikke vet at det går an :wink:

Skrevet
Hei  

Jeg flytter bare linken litt opp for deg jeg - kanskje det er noen som ser den nå...

Om du ikke har funne ut av det da..

Det var snilt gjort, Søta...søte! :kose:

Men jeg har altså funnet ut av det hele - de som skulle gifte seg kl. 14 og de kl. 16 har begge avlyst bryllupene sine, så det er kun vår vielse kl. 13 og et annet par kl. 15 som min florist nå har vært i kontakt med og avtalt felles pynting. Helt topp!

Tex - kjempekjekk tråd - for det er jo helt sant, det er slett ikke alle som tenker på det og det er jo så greit å samarbeide! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...