mirandaeheh Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 (endret) Jeg veier nå 80 kg desverre (har brukt å veie 60-65 og vært fornøyd, men har gått igjennom en depresjon etter voldtekt hvor sour cream potetgull og soffan var min beste venn). Jeg skal gå ned igjen, men er redd jeg aldri blir kvitt disse digre puppene. De har alltid vært store, men større når jeg har gått opp så mye. Jeg bruker nå 75H, og det er egentlig litt for lite men jeg har gitt opp å finne BHer som passer. Før hadde jeg også store, var kjent for det i hjembygda, men ønsker ikke det. De er ikke stygge, men de er vonde og i veien, og jeg må unnga så mye fine klær. Kan jeg trene meg til små pupper (uten å bli et beinrangel) eller er jeg stuck med de? Vil gjerne være normal, slank, plager meg ikke med litt valpefett for å være ærlig. Ikke tynn, det kommer aldri til å vare uansett Jeg har endret innlegget i henhold til reglene om høyde og vekt. Les festet innlegg.sofie777, mod Endret 11. juli 2017 av sofie777
Million Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 (endret) Hei. Leit å høre om voldtekten og at du har blitt utsatt for det Brystene hos kvinner består av to ting; melkekjertelvev og fettvev. Fettvevet er alltid mulig å bli kvitt, men det er ikke mulig å punkt-slanke seg, det vet du sikkert. Kroppen tar fra fettreservene litt her og der, og det er ikke mulig å styre hvor det forsvinner mest. Det vil nok gå gradvis fra litt jevnt over hele, mens du går ned i vekt. De kvinnene jeg har snakket med som har slanket seg, har alle sagt at de har merket slankingen godt på brystene, de har blitt mindre som følge av mindre fett. Det skulle ikke overraske meg om du kan gå ned noen bh-størrelser ved generell slanking, men jeg tror ikke du noengang kommer til å få det som kalles "små pupper". Du sier jo selv at de har vært store hele livet, også før du gikk opp i vekt. Du er nok en av dem som er skapt med store bryst. Men stå på og lykke til :-) Endret 11. juli 2017 av Million 1
mirandaeheh Skrevet 11. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2017 Takk for svar! Det skal sies at selv om jeg veier 80 kg så ser det virkelig ikke slik ut. Jeg aner ikke hvor alle de kiloene er, men det ser ut som jeg veier maks 70. Jeg er lubben, sure, men jeg har former, og ikke mage, men litt større lår og fett jevnt over enn jeg pleide. Trodde jeg hadde lagt på meg 5kg og fikk helt sjokk når jeg veide meg.
Snowbrigade Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Ikke bry deg så mye om vekta da. Den er egentlig bedre til det motsatte synes jeg, altså sjekke at man ikke går ned farlig fort eller mye. Fordi det er lett å aldri bli fornøyd når man først fokuserer på nedgang. Men om du har et sunt forhold til kroppen min ville jeg kost meg med sunn god kost og litt trening på en måte du liker, og se om du synes kroppen ser finere ut etterhvert.
Stabeis Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Ettersom de åpenbart plager deg mer nå enn da du var veide ganske lite sier det seg selv at de vil bli redusert dersom du går ned i vekt. Selv om de ikke akkurat blir små er det jo uansett mange andre helsemessige fordeler ved å gå ned i vekt, så jeg syns du skal forsøke å jobbe deg ned å se hvordan det blir da. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå