mirandaeheh Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Mamma tipset meg akkurat om en serie hun hadde kjøpt, Nioxin nummer 3. Jeg har helt normalt hår, men kunne såklart tenke meg en tykkere manke. Den jeg egentlig tenkte på var min mann, som sliter med hårtap og syns dette er litt sårt. Fungerer det? :-)
Blod Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Hvilket tall du trenger spørs på hårtypen, hvor slitt det er, om det er kjemisk behandlet eller ikke etc. men ja, det funker! 😄 Håret mitt vokste raskere på under en mnd, noe som betyr at man også skal få tykkere hår om det er det man er ute etter 😊 Var en venninne som anbefalte det til meg, jeg har selv aldri hatt noe tro på slike produkter men denne serien funket faktisk 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 På Tuesday, July 11, 2017 den 17.14, mirandaeheh skrev: Mamma tipset meg akkurat om en serie hun hadde kjøpt, Nioxin nummer 3. Jeg har helt normalt hår, men kunne såklart tenke meg en tykkere manke. Den jeg egentlig tenkte på var min mann, som sliter med hårtap og syns dette er litt sårt. Fungerer det? :-) I flere tiår har det kommet nye produkter som lover gull og grønne skoger mot hårtap. Men mor drev på og smurte min far med all verdens vidunderkurer, men hjalp det Anonymkode: bf316...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå