AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Del Skrevet 11. juli 2017 Nå er sommeren her. Så det er folk rundt i shorts og skjørt over alt. Men jeg ser bare bar hud. Hvorfor er det ingen som bruker strømpebukse lengre? Det hat blitt helt borte. Jeg ser faktisk oftere menn i strømpebukse enn kvinner.Hva har skjedd? Anonymkode: 9e1a7...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 Populært innlegg #2 Del Skrevet 11. juli 2017 ...det er sommer..? Anonymkode: e6f29...184 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Del Skrevet 11. juli 2017 Orker da ikke gå i strømpebukse om sommeren 😶 Hvorfor? Anonymkode: aed12...f6b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. juli 2017 #4 Del Skrevet 11. juli 2017 Strømpebukser under shorts har da vel aldri vært vanlig og man må også ganske langt tilbake i tid før det ble ansett som upassende å ikke bruke strømper under skjørt om sommeren 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Del Skrevet 11. juli 2017 Fordi jeg har tjukk mage, og strømpebuksa fremhever det med å lage en ekstra valk under genseren. Er ellers slank i resten sv kroppen, men har alltid hstt tjukk mage. Anonymkode: 37c8a...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. juli 2017 #6 Del Skrevet 11. juli 2017 Bortsett fra enkelte kjølige sommerkvelder bruker jeg ikke strømpebukse om sommeren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg perplexed Skrevet 11. juli 2017 Populært innlegg #7 Del Skrevet 11. juli 2017 Hvor ser du menn i strømpebukse på sommeren? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 11. juli 2017 #8 Del Skrevet 11. juli 2017 Bruker heller korte tights under skjørt og kjoler. Friksjon er ikke behagelig. Strømpebukser og strømper er ikke noe godt å gå med i varmen. Det er ille nok å tre dem på seg under finstasen. Om sommeren vil jeg gå kledd i løst og behagelig tøy. La huden få litt sol og luft. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #9 Del Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, perplexed skrev: Hvor ser du menn i strømpebukse på sommeren? Ser ofte syklister, forballspillere og friluftsfolk bruke det under shortsen om sommeren. Anonymkode: 9e1a7...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #10 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg bruker det ikke fordi det er det mest ubehagelige plagget noensinne. Ikke er det særlig pent heller, eller i alke falle syns jeg hud er finere enn strømpebukse. Anonymkode: f4bf3...3df 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. juli 2017 #11 Del Skrevet 11. juli 2017 4 minutter siden, perplexed skrev: Hvor ser du menn i strømpebukse på sommeren? Tror knapt jeg har sett voksne menn i strømpebukse noen gang? Det nærmeste må være treningstights, men de er jo uten føtter. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 11. juli 2017 #12 Del Skrevet 11. juli 2017 4 minutter siden, Perelandra skrev: Tror knapt jeg har sett voksne menn i strømpebukse noen gang? Det nærmeste må være treningstights, men de er jo uten føtter. Ja, jeg skrev først uten "på sommeren", men så tenkte jeg at noen kanskje omtalte stilongs som strømpebukse. Uansett ikke noe man SER, da det som regel er under klær. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ofte syklister, forballspillere og friluftsfolk bruke det under shortsen om sommeren. Anonymkode: 9e1a7...6d8 Strømpebukse? Med hele føtter? Det har jeg aldri sett. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #13 Del Skrevet 11. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ofte syklister, forballspillere og friluftsfolk bruke det under shortsen om sommeren. Anonymkode: 9e1a7...6d8 Fotballspillere? Jeg har aldri sett en mannlig fotballspiller bruke strømpebukse, verken på sommeren eller ellers. Anonymkode: 73ee6...63c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. juli 2017 #14 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) 3 minutter siden, perplexed skrev: Ja, jeg skrev først uten "på sommeren", men så tenkte jeg at noen kanskje omtalte stilongs som strømpebukse. Uansett ikke noe man SER, da det som regel er under klær. Strømpebukse? Med hele føtter? Det har jeg aldri sett. Strømpebukser har føtter, hvis ikke er det longs eller tights Endret: Ser at du Perplexed vet forskjellen, men kanskje ikke TS gjør det? Menn med tights har jeg sett, men aldri hel strømpebukse. Endret 11. juli 2017 av Perelandra 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #15 Del Skrevet 11. juli 2017 Så du skal ha noe å spørre om! Er visst i det barnslige humøret i dag Anonymkode: b7acf...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bifftomat Skrevet 11. juli 2017 #16 Del Skrevet 11. juli 2017 33 minutter siden, perplexed skrev: Hvor ser du menn i strømpebukse på sommeren? Ser masse av dem på sykkelen. Det er en dyr strømpebukse, men de kaller det visst tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #17 Del Skrevet 11. juli 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ofte syklister, forballspillere og friluftsfolk bruke det under shortsen om sommeren. Anonymkode: 9e1a7...6d8 Finnes det strømpebukse for menn? Anonymkode: 6e24b...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #18 Del Skrevet 11. juli 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er sommeren her. Så det er folk rundt i shorts og skjørt over alt. Men jeg ser bare bar hud. Hvorfor er det ingen som bruker strømpebukse lengre? Det hat blitt helt borte. Jeg ser faktisk oftere menn i strømpebukse enn kvinner.Hva har skjedd? Anonymkode: 9e1a7...6d8 Det er sommer, det er sol og det er varmt. Strømebukser er i tillegg noe herk å bruke. Anonymkode: c417b...c5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. juli 2017 #19 Del Skrevet 11. juli 2017 Tror ikke TS vet hva en strømpebukse er. De ser slik ut: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 11. juli 2017 #20 Del Skrevet 11. juli 2017 Om sommeren er jeg så varm fra før at jeg helst kunne gått naken utendørs om det ikke hadde vært andre mennesker ute. Strømpebukse hadde fått meg enda varmere. Bruker det kun hvis det vinter men finner ikke plagget behagelig. Det bare glir nedover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå