AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Del Skrevet 11. juli 2017 Kjenner veldig få i Bergen og savner egentlig flere å henge med. Lurer nå på å droppe hun ene jeg er mest med, fordi jeg føler vi er så ulike og at hun irriterer vettet av meg av og til. Men hun er også veldig snill, så sliter litt med hva jeg skal gjøre. Kan prøve å forklare litt(kan være kjedelig å lese så hopp gjerne over😉). Hun er veldig snill, spør ofte om meg og mitt liv osv. Men, hun er også så uuutrolig kjedelig, litt selvhøytidelig og langer ut om kjedelige historier. Hun er også konfliktsky ut av en annen verden, og hun kan aldri si noooe negativt om noen eller diskutere andre(snakker ikke om sladder). Også det å diskutere litt dypere saker er vanskelig da hun er litt "overfladisk" person, eller en som kanskje ikke tenker så mye over dypere temaer. Hun er livredd for å støte andre, skille seg ut osv. Hun er nok det man kan kalle "grå mus". Jeg er en person som liker kjappe frekke kommentarer, at man har selvironi og at man kan snakke om alt mellom himmel og jord. Hver gang jeg prøver å tulle litt uskyldig om henne feks på meldinger så unnlater hun å svare. Dette høres nok veldig smålig ut og som bagateller. Men problemet er også at energien min ikke er på topp med henne, klarer ikke slappe helt av og være meg selv og jeg blir også irritert i løpet av samværet innimellom, blant annet når hun snakker om sine ekstremt langtekkelige historier. Hun er som sagt veldig snill og det er ikke noe vondt i henne, men tror bare ikke hun er min type. Det er gøy å feste med henne for da slipper hun seg litt mer løs, men ellers er det ofte dørgende kjedelig. What to do? Anonymkode: aa8e4...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Del Skrevet 11. juli 2017 Skaffe deg flere venninner slik at du har flere å "spille" på. Venninna di høres jo helt OK ut hun. Og det du nevner med at hun ikke sladrer tyder på at hun er en god og lojal person. Slike er gode å ha med seg i livet og kvalitetene hun har i dette burde du verdsette i stedet for å snakke ned. Anonymkode: aa358...25e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 11. juli 2017 #3 Del Skrevet 11. juli 2017 Hun høres ut som ei jeg ville likt :-) men dere er jo bare ulike. Føler du for å kutte henne ut så gjør du vel det da. Du får prøve å finne andre du trives med :-) det er jo ikke særlig ok gjort av deg å være med henne fordi du ikke har andre venner når du irriterer deg sånn over henne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 11. juli 2017 #4 Del Skrevet 11. juli 2017 Vil bare også nevne at hun trenger slett ikke være overfladisk om hun ikke vil snakke om dypere temaer! Jeg gjør heller ikke det med alle. Må føle at andre vil forstå først. Og at kjemien er der :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Del Skrevet 11. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skaffe deg flere venninner slik at du har flere å "spille" på. Venninna di høres jo helt OK ut hun. Og det du nevner med at hun ikke sladrer tyder på at hun er en god og lojal person. Slike er gode å ha med seg i livet og kvalitetene hun har i dette burde du verdsette i stedet for å snakke ned. Anonymkode: aa358...25e Helt enig med deg i det, hun er veldig lojal. Men når hun liker absolutt alle hun møter og ikke en gang klarer å si at Trump er en mongo person da blir det litt slitsomt 🙊 Forskjell på å sladre og å si når en drittsekk er en drittsekk. Ja, jeg burde nok skaffe meg flere å spille på. Takk for innspill. Anonymkode: aa8e4...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 11. juli 2017 #6 Del Skrevet 11. juli 2017 Hei! hvor gammel er du? kan godt bli kjent med deg, er 20, nesten 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #7 Del Skrevet 11. juli 2017 3 timer siden, NotNaomi skrev: Vil bare også nevne at hun trenger slett ikke være overfladisk om hun ikke vil snakke om dypere temaer! Jeg gjør heller ikke det med alle. Må føle at andre vil forstå først. Og at kjemien er der :-) Hun kaller meg bestevennen sin, så tror hun bare er sånn😉 Anonymkode: aa8e4...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 11. juli 2017 #8 Del Skrevet 11. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg i det, hun er veldig lojal. Men når hun liker absolutt alle hun møter og ikke en gang klarer å si at Trump er en mongo person da blir det litt slitsomt 🙊 Forskjell på å sladre og å si når en drittsekk er en drittsekk. Ja, jeg burde nok skaffe meg flere å spille på. Takk for innspill. Anonymkode: aa8e4...1fb Å bruke ord som "mongo" er det jo ikke alle som liker, da, hvis jeg ta deg litt bokstavelig her. Det er jo ikke sikkert hun har behov for å si noe negativt om andre. Kanskje hun har opplevd det selv og vil at andre skal unngå det samme? Er sikkert ei reflektert og oppegående jente. Uansett greit å ha forskjellige type venninner, for å få spilt på flere sider av deg selv. Da ville du kanskje ikke irritert deg så mye over henne heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #9 Del Skrevet 11. juli 2017 8 minutter siden, student86 skrev: Å bruke ord som "mongo" er det jo ikke alle som liker, da, hvis jeg ta deg litt bokstavelig her. Det er jo ikke sikkert hun har behov for å si noe negativt om andre. Kanskje hun har opplevd det selv og vil at andre skal unngå det samme? Er sikkert ei reflektert og oppegående jente. Uansett greit å ha forskjellige type venninner, for å få spilt på flere sider av deg selv. Da ville du kanskje ikke irritert deg så mye over henne heller? Ooookei. Heldigvis er ho ikke sååå følsom som det😉 Ja, hun er oppegående og reflektert, derfor jeg er venn med ho, og omvendt😉 Anonymkode: aa8e4...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 11. juli 2017 #10 Del Skrevet 11. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ooookei. Heldigvis er ho ikke sååå følsom som det😉 Ja, hun er oppegående og reflektert, derfor jeg er venn med ho, og omvendt😉 Anonymkode: aa8e4...1fb Det var mange o'er. Så bra du har henne som venn, da! Vær takknemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #11 Del Skrevet 11. juli 2017 Kjemien er rett og slett ikke på topp. Jeg hadde nok heller ikke fungert så veldig bra med henne. Sånne folk kjeder meg! Du får lete etter nye venner. Jobb, skole, hobbyer, internett.... er et eget underforum for å møte folk her. Anonymkode: 88c8f...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #12 Del Skrevet 11. juli 2017 2 minutter siden, student86 skrev: Det var mange o'er. Så bra du har henne som venn, da! Vær takknemlig... Haha, liker o'et litt i ny og ne. Ja, men man har jo ikke perfekt kjemi med alle som er snille? Altså, det er mange snille og gode mennesker i verden, men alle disser er jo ikke bestevenner? If you catch my drift. Anonymkode: aa8e4...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 11. juli 2017 #13 Del Skrevet 11. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, liker o'et litt i ny og ne. Ja, men man har jo ikke perfekt kjemi med alle som er snille? Altså, det er mange snille og gode mennesker i verden, men alle disser er jo ikke bestevenner? If you catch my drift. Anonymkode: aa8e4...1fb Skjønner, det må være lov:) Nå forstår jeg deg bedre. Det "sliter" litt på oss mennesker å bare være med noen få personer, tror jeg, spesielt hvis disse personene ikke er helt full klaff. Derfor hadde hun nok ikke irritert deg like mye hvis du hadde hatt andre type venninner også. Kanskje kjekkere med noen som er litt mer som deg selv når det kommer til humor, raske replikker osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 11. juli 2017 #14 Del Skrevet 11. juli 2017 Kanskje aktivitetsvenner.no kan være en side for deg? Eller kanskje det finnes noen aktuelle vennegrupper på facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #15 Del Skrevet 11. juli 2017 16 minutter siden, student86 skrev: Skjønner, det må være lov:) Nå forstår jeg deg bedre. Det "sliter" litt på oss mennesker å bare være med noen få personer, tror jeg, spesielt hvis disse personene ikke er helt full klaff. Derfor hadde hun nok ikke irritert deg like mye hvis du hadde hatt andre type venninner også. Kanskje kjekkere med noen som er litt mer som deg selv når det kommer til humor, raske replikker osv Ja, dette tror jeg du har helt rett i. Som du helt riktig skriver savner jeg flere å spille på. Ikke tenkt over det før nå, at det kanskje er derfor hun irriterer meg så mye. Takk for innspill! Og takk for gode råd. Har prøvd a.venner, men den nettsiden er helt katastrofe. Skrev sikkert 10 mld her om dagen, men ingen ble sendt, prøvde å kontakte de ansvarlige for nettsiden osv. Så ga opp (ja, jeg er utålmodig også, ikke min beste egenskap😬). Pluss at folk ikke er så aktive. Den skulle vært litt mer brukervennlig. Men skal prøve igjen tror jeg. Møtte en veldig kul jente der i fjor. Og sorry for at jeg svarte deg litt eplekjekt i min første melding til deg, fikk litt dårlig samvittighet nå. Anonymkode: aa8e4...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 12. juli 2017 #16 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette tror jeg du har helt rett i. Som du helt riktig skriver savner jeg flere å spille på. Ikke tenkt over det før nå, at det kanskje er derfor hun irriterer meg så mye. Takk for innspill! Og takk for gode råd. Har prøvd a.venner, men den nettsiden er helt katastrofe. Skrev sikkert 10 mld her om dagen, men ingen ble sendt, prøvde å kontakte de ansvarlige for nettsiden osv. Så ga opp (ja, jeg er utålmodig også, ikke min beste egenskap😬). Pluss at folk ikke er så aktive. Den skulle vært litt mer brukervennlig. Men skal prøve igjen tror jeg. Møtte en veldig kul jente der i fjor. Og sorry for at jeg svarte deg litt eplekjekt i min første melding til deg, fikk litt dårlig samvittighet nå. Anonymkode: aa8e4...1fb Jeg er fra Bergen, og har truffet flere fine folk gjennom vennegrupper på Facebook Aktivitetsvenner er ubrukelig syns jeg. Endret 12. juli 2017 av Angeleye Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #17 Del Skrevet 12. juli 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg i det, hun er veldig lojal. Men når hun liker absolutt alle hun møter og ikke en gang klarer å si at Trump er en mongo person da blir det litt slitsomt 🙊 Forskjell på å sladre og å si når en drittsekk er en drittsekk. Ja, jeg burde nok skaffe meg flere å spille på. Takk for innspill. Anonymkode: aa8e4...1fb Og der syntes jeg plutselig at veninnen din er en mye bedre person enn deg, så kanskje du burde droppe hun slik at hun slipper å henge med noe slik som deg. Anonymkode: 7cfe4...975 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #18 Del Skrevet 12. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og der syntes jeg plutselig at veninnen din er en mye bedre person enn deg, så kanskje du burde droppe hun slik at hun slipper å henge med noe slik som deg. Anonymkode: 7cfe4...975 Å herregud. Og du høres kjempekul ut som dømmer folk etter 3 innlegg på forum😉 Øsj. Anonymkode: aa8e4...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #19 Del Skrevet 12. juli 2017 23 minutter siden, Angeleye skrev: Jeg er fra Bergen, og har truffet flere fine folk gjennom vennegrupper på Facebook Aktivitetsvenner er ubrukelig syns jeg. Synes det virker litt flaut å være medlem på sånne grupper på Facebook, da får liksom alle med seg at jeg er venneløs? Ja, det er skikkelig dumt, for konseptet i seg selv er jo bra. Anonymkode: aa8e4...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 12. juli 2017 #20 Del Skrevet 12. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det virker litt flaut å være medlem på sånne grupper på Facebook, da får liksom alle med seg at jeg er venneløs? Ja, det er skikkelig dumt, for konseptet i seg selv er jo bra. Anonymkode: aa8e4...1fb Det tenkte jeg også først, men nå bryr jeg meg ikke. Det er jo utrolig mange som faktisk er i samme situasjon, og jeg er langt fra venneløs. Mange ønsker å bare utvide nettverket sitt, og det er en fin måte å gjøre det på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå