Gjest Birthe Skrevet 13. januar 2005 #21 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg bruker skjeggtrimmer... ETTER jeg har trimmet skjegget selvsagt... også er jeg VELDIG forsiktig.... :o God råd eller? Har enda ikke sett engangs skjeggtrimmere....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #22 Del Skrevet 13. januar 2005 Høvler vekk alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #23 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg gjør det for JEG syns det er fint. Og det skader jo ikke at typen også liker det best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En far Skrevet 18. januar 2005 #24 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg anser meg selv som en voksen mann (over 30, med samboer og to barn), men foretrekker helt klart at dama er glattbarbet. Synes sexen er mye bedre da, mere følsomt og ser bedre ut. Jeg er barbert selv også. Ofte barberer vi hverandre og lar det være en del av forspillet. Dette har ingen ting med mote eller press å gjøre. For oss er det slik vi begge trives best og vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia:) Skrevet 18. januar 2005 #25 Del Skrevet 18. januar 2005 Bruker epilator jeg, syns ikke det er så vondt som alle skal ha det til!!..helt glatt og fin i opp til 3-4uker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå