Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Det er slik at vi har funnet en egg donor i hjemlandet vårt. Hun vil hjelpe oss. Hun er en 22 år gammel og er en fattig jente som forsørger familien sin. Vi har lovet henne at vi betaler henne godt og at vi skal prøve å få familien hennes ut av problemer. 

Saken er at når  er det vi burde reise til hjemlandet for å starte hele prosessen ? når i syklus burde vi dra?  Mannen min er godt i kjent i det landet enn meg. han mener at han kan reise noen dager før meg og ordne egg uttak osv. så kan jeg reise når det er tid for egg innsett.
Hva mener dere vi burde gjøre ? Har ingen problem fra egg donor sin side. Hun venter bare på et grønt signal fra oss...

Ayesh

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette vil vel klinikken fortelle dere. 

Har dere vært i kontakt med en klinikk og spurt hvordan de pleier å gjennomføre dette?

Anonymkode: 7bc27...d46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Klinikken dere skal bruke vil kunne gi dere all informasjon dere trenger i forhold til hvordan hele prosessen er, hvilke medisiner du og donor må ta osv.

Anonymkode: 99548...701

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd? 

Ser du har andre tråder der du skriver om el tester. Å bruke eggdonasjon er ikke en enkel løsning. Har du fått ordentlig utredning her i Norge av gynekolog?

Anonymkode: 349f3...07c

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du har andre tråder der du skriver om el tester. Å bruke eggdonasjon er ikke en enkel løsning. Har du fått ordentlig utredning her i Norge av gynekolog?

T

Endret av sadia
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 349f3...07c

Hei

Vi har prøvd å få barn i snart 5 år nå. har gått hos leger og gynekologer både i Norge og i utlandet. Har brukt pergotime... Hatt laparaskopi..hatt 4 avbrutte IVF forsøk....hatt 1 negativ inseminasjon.  Så tror jeg har prøvd alt. Brukt masse penger og tid. Nå er eggdonasjonen siste utvei for meg og min mann. Desverre.

Ayesh

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...