AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Fortalte nylig en venninne at jeg ved to anledninger har hatt sex med menn jeg har møtt på en sex-side på nett, hun ble sjokkert og mente jeg var gal og uforsiktig. Denne reaksjonen overrasket meg faktisk litt. Min venninne (og de fleste andre jeg kjenner) har ved flere anledninger tatt med seg en ukjent hjem fra byen i fylla og hatt ONS. Hvorfor er dette mer greit og akseptert? På nettstedet prater vi en god stund før vi avgjør om vi vil møtes, vi får sjekket ut at vi liker det samme og snakker om fantasier og hva vi har lyst til å gjøre og før møte har vi sendt bilde til hverandre. På denne måten vet jeg også at de utstyrsmessig er som jeg ønsker og ikke overrasker med å slenge frem en blyantstump når vi skal sette i gang Jeg synes det er enormt opphissende å møte en mann for å ha sex, når vi ikke vet noe om hverandre, annet enn hva vi tenner på seksuelt. Vi har da på en måte hatt en noen uker langt forspill. Begge gangene ble veldig bra, og jeg kommer nok til å gjøre det igjen. Er det noen andre her som har gjort dette, eller har tenkt på det? Hva synes dere om det? Anonymkode: 12b7b...238 3
SlemUlv Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Jeg ville aldri verken blitt med hjem på ons, med fremmede menn, eller dratt hjem til fremmede jeg møtte på nett. Jeg syns ingen av delene virker sikkert. Man vet aldri hva man får liksom. MEN bare fordi jeg ikke gjør det, betyr ikke det at jeg gidder dømmer andre for hva de gjør. Folk må ta den sikkerhetsvurderingen helt selv Om du syns dette er spennende, og greit, javel, så gjør du det og koser deg 3
Nmtt Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Jeg har hatt sex med flere jeg har snakket med, UTEN å ha sett dem i forkant eller under akten. Total blindsex. Alle ganger har heldigvis gått bra, og jeg har sett dem i etterkant. Heldigvis truffet bra på utseende. Men har som regel snakket lenge med dem først. Farlig? JA. Pirrende. JA. Sluttet med det nå da. Gi meg mens leken er god. haha 2
OnFire Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Virker risikabelt, men du har tydeligvis vært heldig så langt.
mjaus Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 man vet aldri om de har kjønnsykdommer, eller om han utgir seg for å være noen andre eller kanskje det skumleste kanskje han tenner på mer? kan være noen der inne som ikke tenker langt nok å lurer deg med på å tro dette er bare deres fetisj, men egentlig har han noen mye drøyere fetisjer å begynner kanskje å tvinge deg til ting som du ikke vil å ja.. voldtekter men ja så lenge alt går fint så er det jo ikke noe forskjell fra ons bare at dere til en viss grad kjenner hverandre bedre? så hun burde ikke dømme deg så lenge alt går bra alle har jo forskjellige seksuelle preferanser, hun burde respektere det 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 TS her Glemte å nevne at vi bruker kondom, og møtes på hotell. Det kan jo selvfølgelig skje ting, men poenget mitt i diskusjon med venninnen min var at om du blir med/har med hjem en fremmed i fylla, så kan også ting man ikke ønsker skje da. De kan også ha kjønnssykdommer. Jeg tenker dermed at dette er, eller bør være, like "normalt" Jeg føler meg tryggere på hvordan jeg gjør det, da jeg mener jeg mye lettere kan sile ut hva slags person jeg har med å gjøre når vi chatter i noen uker først. Føler jeg meg usikker, dropper jeg det. Det er derfor det "bare" har skjedd to ganger Anonymkode: 12b7b...238 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 43 minutter siden, Nmtt skrev: Jeg har hatt sex med flere jeg har snakket med, UTEN å ha sett dem i forkant eller under akten. Total blindsex. Alle ganger har heldigvis gått bra, og jeg har sett dem i etterkant. Heldigvis truffet bra på utseende. Men har som regel snakket lenge med dem først. Farlig? JA. Pirrende. JA. Sluttet med det nå da. Gi meg mens leken er god. haha Nmtt: Det hørtes veldig pirrende ut. Hvordan løser dere egentlig det, at du møter noen og har sex uten å se de i det hele tatt? Anonymkode: 12b7b...238
Nmtt Skrevet 11. juli 2017 #8 Skrevet 11. juli 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nmtt: Det hørtes veldig pirrende ut. Hvordan løser dere egentlig det, at du møter noen og har sex uten å se de i det hele tatt? Anonymkode: 12b7b...238 Snakker og snakker. Gir fra meg all kontrollen. Første gangen var på hotell. Åpnet døra for han med ryggen til. Blindfold. Andre gangen kom han hjem til meg etter jeg hadde lagt meg og jeg var blindfoldet fra før. (Bare de to gangene) To forskjellige karer. Han siste har jeg enda kontakt med. Endret 11. juli 2017 av Nmtt
Katten.2.0 Skrevet 11. juli 2017 #9 Skrevet 11. juli 2017 28 minutter siden, Nmtt skrev: Snakker og snakker. Gir fra meg all kontrollen. Første gangen var på hotell. Åpnet døra for han med ryggen til. Blindfold. Andre gangen kom han hjem til meg etter jeg hadde lagt meg og jeg var blindfoldet fra før. (Bare de to gangene) To forskjellige karer. Han siste har jeg enda kontakt med. Takk for inspirasjon! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #10 Skrevet 11. juli 2017 Sier som katten.2.0: Dette inspirerte! Anonymkode: 12b7b...238 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #11 Skrevet 11. juli 2017 Du lever farlig ts. En dag kan du ende opp langs veigrøften som så mange andre. Det blir nesten som haiking. En dag møter du feil mann. Anonymkode: a6924...dd1 1
Fame Skrevet 11. juli 2017 #12 Skrevet 11. juli 2017 Jeg synes at det ikke er noe for meg i det hele tatt, men enjoy
Gjest Overrasket Skrevet 11. juli 2017 #13 Skrevet 11. juli 2017 Må du høre om vi er enige i at det er det samme som å plukke opp folk på byen, da? Hvis det passer deg, så passer det deg, uavhengig av om andre er enige eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #14 Skrevet 11. juli 2017 50 minutter siden, Overrasket skrev: Må du høre om vi er enige i at det er det samme som å plukke opp folk på byen, da? Hvis det passer deg, så passer det deg, uavhengig av om andre er enige eller ikke. Enig i at det er annerledes fra å finne noen på byen, dette virker mye sikrere og man kan få noen som man vet mye mer om og som sansynligvis vil passe bedre enn bare en helt tilfeldig full kar. Anonymkode: 75e37...25c 1
Nmtt Skrevet 11. juli 2017 #15 Skrevet 11. juli 2017 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Takk for inspirasjon! Bare hyggelig
"Caroline" Skrevet 12. juli 2017 #16 Skrevet 12. juli 2017 På 11.7.2017 den 13.46, AnonymBruker skrev: Fortalte nylig en venninne at jeg ved to anledninger har hatt sex med menn jeg har møtt på en sex-side på nett, hun ble sjokkert og mente jeg var gal og uforsiktig. Denne reaksjonen overrasket meg faktisk litt. Min venninne (og de fleste andre jeg kjenner) har ved flere anledninger tatt med seg en ukjent hjem fra byen i fylla og hatt ONS. Hvorfor er dette mer greit og akseptert? På nettstedet prater vi en god stund før vi avgjør om vi vil møtes, vi får sjekket ut at vi liker det samme og snakker om fantasier og hva vi har lyst til å gjøre og før møte har vi sendt bilde til hverandre. På denne måten vet jeg også at de utstyrsmessig er som jeg ønsker og ikke overrasker med å slenge frem en blyantstump når vi skal sette i gang Jeg synes det er enormt opphissende å møte en mann for å ha sex, når vi ikke vet noe om hverandre, annet enn hva vi tenner på seksuelt. Vi har da på en måte hatt en noen uker langt forspill. Begge gangene ble veldig bra, og jeg kommer nok til å gjøre det igjen. Er det noen andre her som har gjort dette, eller har tenkt på det? Hva synes dere om det? Anonymkode: 12b7b...238 Hvilket nettsted er dette? Spør for....en venn. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #17 Skrevet 12. juli 2017 Jeg gjorde dette noen ganger. Brukte sunn fornuft og magefølelsen hele veien, for det er mye DRITT og mange raringer der ute... herregud. Men jeg endte opp med å gifte meg med drømmemannen jeg møtte på den måten, og nå venter vi barn. Så sånn kan det gå, ja. Anonymkode: 72894...fbb
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #18 Skrevet 12. juli 2017 18 minutter siden, "Caroline" skrev: Hvilket nettsted er dette? Spør for....en venn. cupido.no nakenprat.no Anonymkode: 72894...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #20 Skrevet 12. juli 2017 2 minutter siden, "Caroline" skrev: ok, takk! Som dame blir man nedrent av masse meldinger fra hummer og kanari. Vær kritisk og velg selektivt! Anonymkode: 72894...fbb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå