Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Når testet dere poitiv? Noen som testet før de ventet mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 5. mars 2002 #2 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg er ikke gravid nå, men håper å bli det når våren kommer. Jeg har to barn fra før, med førstemann visste jeg ikke at jeg var gravid før det hadde gått noen uker på overtid, men med andremann var det mer planlagt og jeg testet positivt 2 dager før forventet mens. Hvis du prøver å bli gravid ønsker jeg deg LYKKE TIL!! PS:Tror Clear Blue er den mest følsomme testen.1212[ Dette Innlegg er endret av: Tussilago den 2002-03-05 21:02 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melody Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg testa meg når jeg var gått to dager på overtid. Da lyste det to blå streker mot meg. Er idag 5 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg testet dagen før forventet mens. Fikk svakt pos. resultat. Tester deretter to dage etter (med morgenurin) og da var streken KNALL BLÅ! Brukte CB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå