AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Jeg er en voksen dame som er over 50 år. Jeg er i overgangsalderen med svettetokter og annet. Og det er helt greit. Men, klitorisen min har blitt mindre og er nå omtrent forsvunnet. Jeg sliter med å få orgasmer mer og mer. En uvane som har blitt verre med årene er at jeg må stramme mange muskler - nå hele kroppen - for å klare å komme. Det gjør vondt da jeg har diverse vonter i muskler og ledd og jeg må av og til stoppe på veien for å få en orgasme da nakken og hodet gjør for vondt. Prøver å klare å komme uten å stramme så mange muskler. Klitoris har aldri vært veldig stor, men nå er den nesten borte, den kan kjennes når jeg er veldig kåt - som noe hardt inni foldene - men jeg sliter også med at jeg sjelden blir kåt. Mangel på lyst har vært slik omtrent hele livet, gått i bølger, men stort sett skal det litt til før jeg tenner. Kjæresten min nå er fabelartig på det området, han har gjort meg trygg på meg selv og tenner meg som bare han kan - han har ordnet opp i flere ting som menn før han har ødelagt. Jeg hadde en operasjon i fjor for å stramme opp en skjedevegg som var veldig slapp etter en fødsel. Jeg har nå et godt sex liv og vil gjerne at det skal fortsette å bli bedre. Er det noen måte jeg kan "få frem" klitorisen igjen? Anonymkode: eecd1...613
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Bestilt deg en time til sexologisk poliklinikk Anonymkode: 103a9...5a4
innsats Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Spesialist som foreskriver lokal behandling med testosteron. Eller kirurgi der hetta over fjernes. Begge deler og balansering av hormoner kan og hjelpe. Kreativ behandling og ikke vanlig i Norge. Ellers anbefales yoga og øvelser som øker din Kegel.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 Er det operasjonen som har forårsaket dette? Jeg er selv ferdig med overgangsalder og mindre klitoris pga dette har jeg aldri hørt om tidligere? At man blir tørr og sår og må jobbe litt mer for tenninga høres derimot veldig kjent ut. Jeg ville bestilt time hos en gynekolog og luftet dette der for å se om noe kan gjøres. Anonymkode: 77263...245
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det operasjonen som har forårsaket dette? Jeg er selv ferdig med overgangsalder og mindre klitoris pga dette har jeg aldri hørt om tidligere? At man blir tørr og sår og må jobbe litt mer for tenninga høres derimot veldig kjent ut. Jeg ville bestilt time hos en gynekolog og luftet dette der for å se om noe kan gjøres. Anonymkode: 77263...245 Kan ikke tro det har med operasjonen å gjøre, er operert nedentil selv av samme grunn som deg, men jeg er mye yngre så har dermed ikke kommet i overgangsalderen. Vil heller tro det er grunnen hos deg, eller har du sjeldnere sex enn tidligere? Min klitoris har alltid vært liten og de periodene jeg ikle har sex så blir den omtrent borte hehe Anonymkode: c9425...dbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå