Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 En kollega har i beruset tilstand fortalt meg at han finner meg sexy og veldig attraktiv. At han ville vært interessert i meg hvis han og jeg var singel (det er ingen av oss), at da kunne det blitt noe mer. At han stirrer på meg når jeg går forbi (det har jeg egentlig aldri oppdaget selv). Han er en flørt med alle jenter. Min reaksjon ovenfor ham var ganske negativ - han ble vel egentlig litt avvist, og jeg har ikke innrømmet noe for ham om hva jeg føler, men jeg flørter mer med ham nå enn jeg har gjort på en stund. Egentlig forstår jeg ikke hva han egentlig vil. Om han vil noe i det hele tatt. Ene øyeblikket flørter han, i det andre ignorerer han meg. Kan noen tolke dette for meg? Jeg er ikke så veldig lykkelig i mitt forhold, og uten å høre ut som en idiot (det gjør jeg vel uansett), så har jeg følelser for ham og har hatt det lenge, mer eller mindre bevisst. Blir gal av å ha det sånn. Lovinda
Gjest Tina 34 Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 vel, siden du sier han er en flørt med alle damer ville jeg ikke tatt dette så høytidelig. Uansett,du er i ett forhold som du sier og bør du ikke tenke mer på forholdet du er i før du begynner å drømme om andre ?. Du sier du er ulykkelig i forholdet,hva er det som er gale i det ? hva jobber dere med forresten?, ikke alltid like lett å være involvert med noen man jobber med
Gjest Madam Felle Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Hvorfor ikke avslutte det du har, før du prøver på noe annet? Er ikke kjæresten/samboeren/mannen din verdt såpass mye respekt? Og hva han andre vil, vel det kan like godt bare være fyllasnakk.
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Hvorfor ikke avslutte det du har, før du prøver på noe annet? Er ikke kjæresten/samboeren/mannen din verdt såpass mye respekt? Og hva han andre vil, vel det kan like godt bare være fyllasnakk.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Han vil kanskje bare ha uforpliktende sex? Det vil jeg tro...
Gjest Tonegill Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Han er en flørt med alle jenter. Hva syntes du egentlig selv om typer som er en flørt mot andre damer når han har dame. Hva får deg til å tro at han forandrer seg for deg ? . Kunne du tenke deg en type som involerer seg med andre når de er sammen med noen? Når det gjelder forholdet du er i ,du sier du ikke er lykkelig,hvorfor ikke gjøre det slutt ?. Er det riktig av deg å begynne å tenke på alternativer når du er i ett forhold. Ingen fortjener det, nei finn ut av forholdet du er i, ta opp med typen din at du ikke er lykkelig,bli lykkelig eller gjør det slutt.
glaciera Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Tankene er dine egne, og jeg mener det er fullt lovlig med fantasiflukt enten man er i et bra eller mindre bra forhold. Det viktige er selvsagt å la det bli med tanker så lenge du er i et forhold! Kollegaen din - ham kan du ta på alvor hvis/når han forteller deg det samme (og helst på en mindre kroppsorientert måte, spør du meg....) i edru tilstand. Hvis du faktisk er interessert i ham så tror jeg det er en virkelig dårlig idé å la ham forstå at du kunne være villig til å gi typen på båten for å satse på ham før han har fortalt deg i klartekst at han vil satse på deg. Menn er enkle sånn sett - de blir som regel mer hengivne hvis de har jobbet for dama. Hvis kjæresten din ellers er en bra mann, kunne jo dette kanskje være en god anledning til å ta en alvorsprat med ham med den målsetning å jobbe sammen for å få et bedre forhold?
Gjest Chrizzy Skrevet 7. januar 2005 #8 Skrevet 7. januar 2005 Nei dette med at han er en flørt med mange andre svarer vel for seg selv Får en ikke akkurat til å føle seg spesiell, og det er kanskje akkurat det du søker, men det du vet om han vil nok ødelegge alle tanker om at du er spesiell. Slikt blir man hjemsøkt an før eller senere uansett! Å da er du kanskje like langt som du er i ditt nåværende forhold????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå