AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Har vært innom frisøren to ganger og blitt misfornøyd begge gangene. Jeg ønsket meg en sombre balayage som så naturlig ut. Første gangen bleket hun håret og det ble ganske flekkete. Andre gangen fikk hun rettet en del opp i flekkene ved å legge striper, men stripene ble utrolig harde opp mot hårfestet. Føler meg som Cruella de Vil her jeg står på jobb i dag. Er ganske mørk i hårfestet, og stripene er kjempelyse. Nesten som jeg har fått mine grå hår tilbake. Frisøren min sa hun skulle gjøre en korrigering på håret. Og mente dette ville rette opp i mye av flekkene og de harde stripene. Men... jeg har mistet litt tillitt til henne etter at jeg ble så misfornøyd begge gangene. Noen som kan forklare meg hva en korrigering er? Er det så magisk at det kan rett opp både flekker og harde striper? Hva er det man egentlig gjør? Noen som har positive eller negative erfaringer med dette? Anonymkode: 5a017...688
Perle Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 En korrigering er en eeeh, korrigering? Om frisyren din lar seg korrigere er jo umulig for oss å forutse.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 En korrigering går jo bare ut på at man prøver å korrigere opp feilen og få det til å se greit ut. Jeg ville ikke ha gått til en frisør for en korrigering når hun har feilet to ganger. Anonymkode: 23ebd...eac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå