AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Denne uken har jeg enorm PMS og er plaget med omtrent alle symptomer på det psykiske og hodepine. Kan dette da være et reelt tegn på at jeg faktisk ikke er gravid denne måneden? Gi gjerne deres erfaringer med PMS og graviditet. Anonymkode: 02dca...aff
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Kan være, kan ikke være. Symptomer på kommende mens og symptomer på graviditet kan være ganske like, dessverre. Anonymkode: a12e6...49d
Gravity Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Husker at jeg hadde tidenes menskramper da jeg ble gravid med førstemann. Det var så vondt at jeg gikk i kne. Da var jeg sikker på at det ikke var noen graviditet på gang. Jeg tenkte at sånne kramper umulig var forenlig med liv. Men jeg var gravid .
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Jeg testet fordi jeg var så inni hampen sint hele tiden, og jammen var jeg ikke gravid🙈 Anonymkode: 7f31a...60d
tweet Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 Jeg har hatt pms hele dagen, men jeg er i graviduke 11.. såå Men husker jeg hadde skikkelig symptomer på mensen, med veldig sterke kramper dagen før positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå