AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Hei KG folk! Jeg vil bare starte med at jeg er en mann som er litt sjenert (ikke akkurat en god ting for nettdating) og lurer på om noen kvinner overhodet tar kontakt med menn på nettdating, eller blir dere bare så nedrent av meldinger at dere egentlig aldri "går på jakt" selv etter noen å prate med? Anonymkode: 60685...1e7
macy_s Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Ikke så god på det selv heller og kan også være sjenert. Send meg gjerne en personlig melding så kan vi prate mer der!
Hjärtat Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Jeg tok kontakt hvis jeg kom over noen som vekket interessen min, men jeg ble ikke nedrent med meldinger, ettersom jeg var langt tjukkere enn hva de fleste synes er attraktivt.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Det varierer som alt annet. Men jeg vil tro kvinner generelt er dårligere til å ta første steget enn det menn er. Har nok selv vært skyldig i dette Mye fordi mannen ofte tar kontakt rimelig fort (og fordi jeg er feig ) Anonymkode: 3450b...85c
Gjest impressa Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 (endret) Stort sett tok menn jeg matchet med på tinder eller som var høyt på lista på sukker kontakt før jeg rakk å komme så langt, sånn at dette sjelden ble en problemstilling. Høres arrogant ut, men sånn er det og det var egentlig greit for meg, menn må gjerne "gå ut bredt" så lenge de fokuserer kun på meg når vi har kommet så langt som til dating. Men, om noen virket veldig interessante men ikke tok kontakt, særlig hvis det var en felles fritidsinteresse der, så tok jeg kontakt uten å nøle. Endret 11. juli 2017 av impressa
AnonymSjiraff Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 (endret) Jeg fikk enkelte meldinger fra kvinner på Tinder, men de alleer færreste jeg matchet med sendte meg melding. Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor man er sjenert på nettdating, at det skal være skummelt å sende en melding til en man aldri har møtt og som man aldri kommer til å møte om man får avslag. Endret 11. juli 2017 av AnonymSjiraff 4
annebanane Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 Er dårlig på å ta første steget om det ikke er noe spesifikt jeg liker som jeg har hengt meg opp i, han faktisk har en tekst jeg kan kommentere, eller jeg vet han er ok med tykkere damer. På skikkelige datingsider har menn stort sett tatt kontakt før jeg kommer så langt også.
bettsa Skrevet 11. juli 2017 #8 Skrevet 11. juli 2017 Jeg tok kontakt med min nåværende mann. Er nå gift og har 2 barn sammen. Skader ikke å ta kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #9 Skrevet 11. juli 2017 Jenter tar ikke kontakt så sant du ikke ser ut som en gresk gud utseendemessig eller de er ekstra klamme i hakket og er litt lette på tråden. Anonymkode: 646f7...7e9 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #10 Skrevet 11. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter tar ikke kontakt så sant du ikke ser ut som en gresk gud utseendemessig eller de er ekstra klamme i hakket og er litt lette på tråden. Anonymkode: 646f7...7e9 Som vanlig tar man som mann kun utgangspunkt i sine erfaringer med kun de peneste damene som kan velge og vrake. Er ikke rart man går på mange skuffelser, da. En får heller åpne øynene sine for damer med normalt utseende. Har du vurdert det? Nei, for alle menn har krav på det beste og kun det. Anonymkode: 515e2...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #11 Skrevet 11. juli 2017 Jeg tar ikke kontakt på Tinder og sånt fordi jeg har hørt fra mine mannlige venner at menn swiper alle til høyre og så siler de etterpå - dvs de tar kontakt med de kvinnene som faller i smak. Så selv om jeg har matchet med en mann så lar jeg det ikke bety noe som helst så lenge han ikke tar kontakt. Anonymkode: 64803...b4a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #12 Skrevet 11. juli 2017 Jeg er mann, og min erfaring fra tinder er at mange jenter tar kontakt. Ble faktisk positivt overrasket over hvor flinke jentene er på ta initiativ. Anonymkode: 1e317...9ad
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #13 Skrevet 11. juli 2017 Etter å hatt Tinder og Happn ett år der jeg har hatt litt i underkant av 100 matcher har bare en av disse jentene tatt kontakt. Jeg har gjort det de andre gangene, for uten om noen ganger der jeg tenkte å se hva som skjedde hvis jeg lot jentene ta kontakt. Resultatet at ingenting skjedde og at de slettet meg. Derfor er mitt inntrykk at jenter generelt er dårlig på dette eller rett og slett redd for å skrive noe først. Anonymkode: 2bcd1...cdc 2
Trolltunge Skrevet 11. juli 2017 #14 Skrevet 11. juli 2017 Jeg har stort sett selv tatt kontakt med dem jeg har meldt med, og etterhvert truffet. For å være ærlig er det FOR mange menn som tar kontakt, og jeg er ytterst skeptisk til mange av dem som er så frempå. Når jeg er den som tar kontakt synes jeg at dialog blir hyggeligere. Mennene mer avslappet i dialogen. Ikke så opptatt av å imponere eller å smiske, om man kan kalle det for det. Og så starter jeg aldri dialog med noe så teit som "Du er lekker!". Jeg starter den som regel ut fra noe de deler i profilen. Noe som traff meg. Det virker som at menn setter pris på at kvinner tar kontakt. Alle svarer skikkelig. Så grei er ikke jeg! Det tar rett og slett for mye tid å svare alle. Jeg prøver riktig nok å svare alle, om så bare et høflig avslag, men til tider blåser jeg i å være så høflig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå