Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et forhold i 13 år, og det endte med brudd da mannen var utro i et år. Mistet mye av selvtilliten etter det, men er nå klar for å finne en som setter pris på meg og behandler meg bra.

synes dating virker så skummelt og vet ikke helt hvor jeg skal finne en bra kar. Per nå sitter jeg jo mest hjemme, men det er klart at jeg finner nok ikke noen der. Og føler jo de beste er "tatt". Datingsider virker ikke helt som min greie, men åpen for det meste!

vet ikke helt hvordan jeg skal begynne å date og finne noen!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, macy_s skrev:

Har vært i et forhold i 13 år, og det endte med brudd da mannen var utro i et år. Mistet mye av selvtilliten etter det, men er nå klar for å finne en som setter pris på meg og behandler meg bra.

synes dating virker så skummelt og vet ikke helt hvor jeg skal finne en bra kar. Per nå sitter jeg jo mest hjemme, men det er klart at jeg finner nok ikke noen der. Og føler jo de beste er "tatt". Datingsider virker ikke helt som min greie, men åpen for det meste!

vet ikke helt hvordan jeg skal begynne å date og finne noen!

Tinder? Byen en lørdag?;) Du må starte et sted!

Anonymkode: 066d2...494

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom også ut av et 15 år langt forhold for litt over et år siden.

Dating var for meg også veldig skummelt å bevege seg inn på.

startet med å laste ned tinder og happn,men tok et halvt år før jeg i det hele tatt turte å trykke liker på noen,da jeg var litt nervøs for at noen skulle snakke til meg. 

Etter et par glass rødvin en kveld var jeg inne på happn å trykket liker på en. Samtalen var ganske raskt igang å vi hadde utrolig mye til felles,så etter vi hadde pratet en uke så bestemte vi oss for å møtes over en øl.

vi datet i ca.4 mnd,men ble desverre ikke noe mer da vi begge også hadde til felles at vi ikke var spesielt flinke til å kommunisere😂 

Men takket være denne snille gode mannen hadde jeg fått en fin start på datinglivet å lærte meg mye om meg selv å hvordan jeg må gjøre det neste gang for at det skal lykkes😄 Gi det en sjangse..nå dater jeg en Fantastisk mann jeg møtte på tinder og det har en mye bedre framtid siden jeg fikk øvd meg litt på noen andre først.

Ja..det er utrolig skremmende i starten,men bare gjør det! Har vært på flere dater,både bra å dårlig,men utrolig lærerikt å artig å bli kjent med nye mennesker.

Anonymkode: 8ed49...9e6

Skrevet

Har møtt en, vi har flørtet litt på forhånd og bor så langt borte fra hverandre at vi møttes bare av behov. Men det var også en fin start som gav meg mange bekreftelser. Men synes det er vanskelig å stole på menn etter å ha blitt løyet til så mye. Er tinder og slikt det som er inn nå..? Og vil ikke alle man kjenner også kunne se at du har profil der..? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...