AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Jeg bruker p-sprøyte, og syns det er like viktig å bruke kondom. Har en fast partner nå om dagen, og han skjønner ikke hvorfor jeg vil at han skal bruke kondom når jeg går fast på p-sprøyta. Vi har vært sammen i 4 mnd. Jeg har sagt at jeg vil at han skal teste seg for kjønnssykdommer, for jeg gjør det selv hver gang, jeg har en ny partner. Men han sier at det ikke er noe stress når han allikevel MÅ bruker kondom. Han sier han aldri har testet seg, og at han er frisk. Og jeg har sagt jeg ikke vil ha sex uten kondom hvis han ikke sjekker seg. Hvorfor syns menn dette er så skummelt? Hjelp!! Er lei av å ha en pyse kjæreste. Anonymkode: 55807...ccd
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 Bytt ut kjæresten. Anonymkode: a2ff6...ed1
Mippi Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Han har aldri testet seg, men påstår samtidig at han er helt frisk!? Hahaha! Synes du skal stå på ditt jeg TS. Man tester seg selvfølgelig før man har ubeskyttet sex.
Gjest Tutte Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker p-sprøyte, og syns det er like viktig å bruke kondom. Har en fast partner nå om dagen, og han skjønner ikke hvorfor jeg vil at han skal bruke kondom når jeg går fast på p-sprøyta. Vi har vært sammen i 4 mnd. Jeg har sagt at jeg vil at han skal teste seg for kjønnssykdommer, for jeg gjør det selv hver gang, jeg har en ny partner. Men han sier at det ikke er noe stress når han allikevel MÅ bruker kondom. Han sier han aldri har testet seg, og at han er frisk. Og jeg har sagt jeg ikke vil ha sex uten kondom hvis han ikke sjekker seg. Hvorfor syns menn dette er så skummelt? Hjelp!! Er lei av å ha en pyse kjæreste. Anonymkode: 55807...ccd Hvis han selv hadde mistanke om at han hadde en kjønnssykdom, tror du ikke da han hadde ønsket å teste seg selv? Synes kanskje du er litt i overkant hysterisk. Dere har vært sammen i 4 mnd og er ikke en du nylig har truffet.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bytt ut kjæresten. Anonymkode: a2ff6...ed1 Bra tips til han Anonymkode: 0123c...da2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 2 minutter siden, Mippi skrev: Han har aldri testet seg, men påstår samtidig at han er helt frisk!? Hahaha! Synes du skal stå på ditt jeg TS. Man tester seg selvfølgelig før man har ubeskyttet sex. Takk! Det har jeg også prøvd å si. Jeg vil ikke ta noen sjanser. 🙂 Anonymkode: 55807...ccd 1
Mippi Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 (endret) 15 minutter siden, Tutte skrev: Hvis han selv hadde mistanke om at han hadde en kjønnssykdom, tror du ikke da han hadde ønsket å teste seg selv? Synes kanskje du er litt i overkant hysterisk. Dere har vært sammen i 4 mnd og er ikke en du nylig har truffet. Man mistenker ikke om man har en kjønnssykdom eller ikke. Man tester seg. Folk as! Ikke rart sykdommene florerer... Dessuten er det nok av folk som nettopp IKKE går til legen når de har mistanker, fordi de synes det er flaut eller de fornekter saken. Jeg krever test før sex uten kondom og oralsex. Ikke vits med kondom om man har oralsex uten. Aldri vært et problem. Voksne folk skjønner at dette er nødvendig for å beskytte seg mot infeksjoner og sykdommer. Kondom er ingen garanti, men det er myyye sikrere. Endret 10. juli 2017 av Mippi 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 10 minutter siden, Mippi skrev: Man mistenker ikke om man har en kjønnssykdom eller ikke. Man tester seg. Folk as! Ikke rart sykdommene florerer... Dessuten er det nok av folk som nettopp IKKE går til legen når de har mistanker, fordi de synes det er flaut eller de fornekter saken. Jeg krever test før sex uten kondom og oralsex. Ikke vits med kondom om man har oralsex uten. Aldri vært et problem. Voksne folk skjønner at dette er nødvendig for å beskytte seg mot infeksjoner og sykdommer. Kondom er ingen garanti, men det er myyye sikrere. Helt enig! Alle burde vært like smart som deg. 🙂 Anonymkode: 55807...ccd
Gjest Tutte Skrevet 10. juli 2017 #9 Skrevet 10. juli 2017 13 minutter siden, Mippi skrev: Man mistenker ikke om man har en kjønnssykdom eller ikke. Man tester seg. Folk as! Ikke rart sykdommene florerer... Dessuten er det nok av folk som nettopp IKKE går til legen når de har mistanker, fordi de synes det er flaut eller de fornekter saken. Jeg krever test før sex uten kondom og oralsex. Ikke vits med kondom om man har oralsex uten. Aldri vært et problem. Voksne folk skjønner at dette er nødvendig for å beskytte seg mot infeksjoner og sykdommer. Kondom er ingen garanti, men det er myyye sikrere. Gjør man ikke det? Selv har jeg ingen mistanke om det da jeg ikke har hatt noe utesvevende sexliv, men en fast partner over flere år. Om jeg så skulle treffe en ny mann så har ikke jeg noe mistanke om at jeg har noen kjønnssykdom. Greit nok at samboer kan ha vært utro, men da hjelper det jo lite å teste seg i starten av et forhold. Da må man jo teste seg regelmessig hvis man tenker slik. Nå vet ikke jeg om kjæresten til TS har hatt mange forskjellige sexpartnere. Har han hatt det skal jeg være enig i at han er uansvarlig hvis han ikke tester seg.
SlemUlv Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 Jeg tester meg alltid når jeg får ny partner, da dette er anbefalt. Og forventer at mine partnere gjør det samme. Uten rene resultater, ingen sex uten beskyttelse. Det er jo bare blodprøve nå, så ser ikke problemet 1
Mippi Skrevet 10. juli 2017 #11 Skrevet 10. juli 2017 40 minutter siden, Tutte skrev: Gjør man ikke det? Selv har jeg ingen mistanke om det da jeg ikke har hatt noe utesvevende sexliv, men en fast partner over flere år. Om jeg så skulle treffe en ny mann så har ikke jeg noe mistanke om at jeg har noen kjønnssykdom. Greit nok at samboer kan ha vært utro, men da hjelper det jo lite å teste seg i starten av et forhold. Da må man jo teste seg regelmessig hvis man tenker slik. Nå vet ikke jeg om kjæresten til TS har hatt mange forskjellige sexpartnere. Har han hatt det skal jeg være enig i at han er uansvarlig hvis han ikke tester seg. Jeg har også bare hatt faste partnere og har aldri mistenkt at jeg har hatt noe. Tester meg før ny partner uansett, mye som kan skje. Hvis min forrige partner var utro skal ikke det gå ut over min nye partner f.eks.
Gjest Tutte Skrevet 10. juli 2017 #12 Skrevet 10. juli 2017 6 minutter siden, Mippi skrev: Jeg har også bare hatt faste partnere og har aldri mistenkt at jeg har hatt noe. Tester meg før ny partner uansett, mye som kan skje. Hvis min forrige partner var utro skal ikke det gå ut over min nye partner f.eks. Enig i at det er fint å passe på. Nei, man kan aldri vite sikkert så klart😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå