Gå til innhold

Hva er det beste som skjer deg?

Fremhevede innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet

For min egen del at folk gir meg tillit. De kan overlate både barn og dyr til meg og vet de har det fint :-) og et par nære venner som alltid støtter,oppmuntrer og er positive.

Dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hallo? Del noe positivt da :-)

Skrevet

En lykkelig/god dag for meg i Norge ser ut slik ;

- 1 time joggetur i skogen

- 1 time på treningsstudio

- En tur på gresk/italiensk/kinesisk/tyrkisk restaurant å innta et konge måltid

- Hjem til godstolen min, sette på netflix på tven mens jeg spiller sjakk på pcen. Poppe endel øl

- Chatte med bestevenninda mi; få videosnutter og bilder av bebien hennes hvor hun har på seg klær jeg har handlet til hu i gave eller leker jeg har kjøpt

- Fordype meg i en eller annen historie/filosofi/biologi/psykiatri/fysikk/kjemi/nevrologibok mens promillen stiger

- Skravle/diskutere litt på KG

Når jeg er i sydenleiligheten min (som jeg er i nå) så ser en god dag slik ut ;

- 1 time i treningsrommet

- Et par timer i solsteiken på verandaen ilag med Efes og bøker+vitenskap og historie magazin. Denne gangen har jeg med 20 magazin og 6 bøker. Akkurat nå holder jeg på å fordype meg i The Prince av Niccolò Machiavelli - en bok jeg ser er høyst aktuell i disse Trump, Xi og Putin dager.

- En tur på restaurant å innta et konge måltid - favoritten her nede er 600gram T-bone steak med fløtegratinerte poteter og en gulrotkake til dessert. 

- Hjem til sofaen, skravle litt på face mens jeg spiller sjakk eller eventuelt dark souls 3 / fallout 4 / witcher 3 på ps4.

- Poppe flere Efes

- Skravle/diskutere på forum 

Gjest NotNaomi
Skrevet
9 minutter siden, WubWub skrev:

En lykkelig/god dag for meg i Norge ser ut slik ;

- 1 time på treningsstudio

- En tur på gresk/italiensk/kinesisk/tyrkisk restaurant å innta et konge måltid

- Hjem til godstolen min, sette på netflix på tven mens jeg spiller sjakk på pcen. Poppe endel øl

- Chatte med bestevenninda mi; få videosnutter og bilder av bebien hennes hvor hun har på seg klær jeg har handlet til hu i gave eller leker jeg har kjøpt

- Fordype meg i en eller annen historie/filosofi/biologi/psykiatri/fysikk/kjemi/nevrologibok mens promillen stiger

- Skravle/diskutere litt på KG

Når jeg er i sydenleiligheten min (som jeg er i nå) så ser en god dag slik ut ;

- 1 time i treningsrommet

- Et par timer i solsteiken på verandaen ilag med Efes og bøker+vitenskap og historie magazin. Denne gangen har jeg med 20 magazin og 6 bøker. Akkurat nå holder jeg på å fordype meg i The Prince av Niccolò Machiavelli - en bok jeg ser er høyst aktuell i disse Trump, Xi og Putin dager.

- En tur på restaurant å innta et konge måltid - favoritten her nede er 600gram T-bone steak med fløtegratinerte poteter og en gulrotkake til dessert. 

- Hjem til sofaen, skravle litt på face mens jeg spiller sjakk eller eventuelt dark souls 3 / fallout 4 / witcher 3 på ps4.

- Poppe flere Efes

- Skravle/diskutere på forum 

Mye av det beste i livet ditt :-)

Gjest Amorøs
Skrevet

1 september starter jeg i ny og spennende jobb, det er nok det beste som skjer meg for tiden, da blir det mest sannsynlig flytting (siste haster ikke) og en stor forandring i tilværelsen. Ser frem mot den forandringen og håper på å få en del overtid og lange dager som kan tas ut i avspasering andre dager.

Gjest NotNaomi
Skrevet
12 timer siden, Amorøs skrev:

1 september starter jeg i ny og spennende jobb, det er nok det beste som skjer meg for tiden, da blir det mest sannsynlig flytting (siste haster ikke) og en stor forandring i tilværelsen. Ser frem mot den forandringen og håper på å få en del overtid og lange dager som kan tas ut i avspasering andre dager.

Lykke til :-)

Gjest Amorøs
Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Lykke til :-)

Takk, det blir spennende å starte i den jobben. :)

Skrevet

Lage mat , servere mat, lære ungene historie, tegne og fargelegge i Dragon Age mindfullbook!

Skrevet

Vet jammen ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Sex med kjæresten, toppturer, julaften og å være med venner og familie. 

Anonymkode: 04b06...b64

Skrevet

Det beste som skjer meg nå er at jeg begynner å få meg et liv som er verdt å leve. :)

Etter å ha flyttet hit jeg nå bor så har jeg fått noen venner og mange gode bekjente. Har i grunn mange flotte folk rundt meg som er så positive til meg at det smitter over på meg. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Steffieboy skrev:

Vet jammen ikke.

På tide å finne ut av det kanskje?

Anonymkode: ca0f4...654

Skrevet

At jeg som oftest har det bra med meg selv og er min egen bestevenn.

AnonymBruker
Skrevet

Gresk salat, maling, kunst og rødvinskvelder i parkene. 😀

Anonymkode: 84d81...d4e

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

På tide å finne ut av det kanskje?

Anonymkode: ca0f4...654

Er inne i en likegyldighetsmodus. Bedre det enn å ha følelser.

Skrevet

Kjæresten min gjør meg lykkelig. 

Så lykkelig jeg kan bli ihvertfall.bare håper vi kommer oss ut av vår "normale" hverdag,men den kan jeg nok drite i.

Gjest NotNaomi
Skrevet
11 timer siden, emilie123 skrev:

Det beste som skjer meg nå er at jeg begynner å få meg et liv som er verdt å leve. :)

Etter å ha flyttet hit jeg nå bor så har jeg fått noen venner og mange gode bekjente. Har i grunn mange flotte folk rundt meg som er så positive til meg at det smitter over på meg. :)

Så fint:-) godt å se.

Gjest NotNaomi
Skrevet
7 minutter siden, Steffieboy skrev:

Er inne i en likegyldighetsmodus. Bedre det enn å ha følelser.

Hm. Jeg kan på en måte skjønne hva du mener. Men følelser er også viktig å kjenne på. At en lever kan du si, om enn det er med vonde følelser. Livet er ingen dans på roser for de fleste av oss. Det er bare hardt å jobbe med seg selv iblant. Så en pause kan nok være ok.

Gjest NotNaomi
Skrevet
11 timer siden, Midt.i.smørøyet skrev:

At jeg som oftest har det bra med meg selv og er min egen bestevenn.

:-) der sa du noe viktig. Å være sin egen beste venn <3

Skrevet

At sønnen min har fått noen gode venner,og kjæreste til og med, etter flere år med mobbing. 

Ingenting kunne gjort meg lykkeligere! :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...