Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har ikke noe betennelse eller vondt og kan slå og stikke meg i nesa uten at det gjør au. Likevel er det rødt der diamanten sitter og jeg er dritalei av folk som spør "Er ikke det vooooooondt?" Er det noen tips for å få det hudfarget?
Kaori Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Har du for vane å slå og stikke deg i nesa er det vel ikke rart at det er litt rødt der..?? Det jeg egentlig skulle spørre om her, er om hvor lenge du har hatt den i? For det røde skal jo etterhvert gå over til å bli hudfarget etterhvert, men hvis du har hatt dne i lenge og den er sånn så er det jo litt rart. Men det er i alle fall ikke noen infeksjon da, siden det ikke gjør vondt når du "slår eller stikker i nesa" Hos meg tok det ei god stund før den ble hudfarget da (jeg har i navlen da, men det skulle jo utgjøre samme saken) Du kan jo kansje gå å høre der du fikk den, om de vet noe mer?
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Det kan være en bitteliten infeksjon uten at det gjør vondt. Smør litt bacimysin rundt og se om det går bort etter noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå