AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Ja, jeg føler meg dum som klager.. det er mange her som håper de skal få giftet seg, og her sitter jeg og har faktisk ring på fingeren. Uansett: min kjæreste gjennom sju år har visst at jeg ønsker å gifte meg. Han har ikke vært så interessert. I begynnelsen av forholdet så sa han at han ikke ville, men etterhvert tror jeg han har blitt vant med tanken og så har han fått litt lyst han og. Så en dag spøkte jeg med at jeg ville gjerne ha en ring snart. Og så sier han: "ja jeg kan jo sikkert kjøpe en ring". Og så gjorde han det en dag. Og når han kom hjem ga han meg den. Uten å si noe. Jeg måtte faktisk spørre om hva som skjedde Etterhvert at han sa at joda.. Vi kunne vel kanskje være forlovet hvis jeg ville (det var ikke sagt med et glimt i øyet heller). Tidenes mest romantiske frieri? Lov å være litt skuffet? Hehe. Anonymkode: 14794...abb 11
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 Haha 😂 Veit ikke om jeg hadde begynt å le eller gråte 😂 Men er ikke sikkert han ser noe spesielt stort på selve forlovelsen da. Er han romantisk til vanlig? Hvis ikke ville jeg nok la det gå, å tenk; du skal gifte deg!! 😁😁 Anonymkode: e5a8b...114
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Gratulerer med forlovelsen Anonymkode: 9dea6...21d 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Mannen min spurte meg om vi skulle gifte oss imens vi satt å så på en film der de fridde. Jeg trodde han tulla, men.han sa hvorfor ikke... Jeg håper jo det skulle bli et romantisk frieri, men jeg vetjo at han ikke er romantisk av seg så jeg blejo veldig glad og føler ikke noe skuffelse i ettertid. Har vært gift i 5 år:) Gratulerer! Anonymkode: 65802...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 Han har jo egentlig ikke lyst.. føler vel han må pga det du sier. Anonymkode: 2421a...d28 8
WubWub Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 Jeg syntes nå det var hyggelig at han tenke på deg og at han faktisk tasset rundt på ærender for å ordne deg en ring Gratulerer! 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 Kjenner et par som heter Lorents Morten og Hervor. Anonymkode: 9dea6...21d 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjenner et par som heter Lorents Morten og Hervor. Anonymkode: 9dea6...21d Uuups. Feil tråd Anonymkode: 9dea6...21d 13
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #9 Skrevet 10. juli 2017 Du tvang ham til å gjøre noe han ikke ville. Men gratulerer med forlovelsen. Nå har du ring, neste steg blir å planlegge bryllupet. Meget mulig du blir den eneste som er involvert i planleggingen. Fyren virker relativt tafatt, men du har vaffal gjort ham til din bitch. Gratulerer! Anonymkode: 8c806...d91 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 Hvis han ikke har vært så interessert og du presser frempå, så må du egentlig si deg fornøyd med det "frieriet". Anonymkode: f0fc1...8a3 6
Grovmel Skrevet 10. juli 2017 #11 Skrevet 10. juli 2017 Ah befinner meg i samme situasjon som typen din, bare at jeg ikke har tenkt å fri og ser ikke poenget. Har gått fra å si "totalt uaktuelt i evig tid" til "ok, det går vel an" men jeg bryr meg ikke om temaet. Skulle jeg ha fridd, måtte det blik noe alla det din type gjorde. Siden det faktisk er du som synes dette er viktig, hva med å gjøre noe selv? Dersom min dame hadde fridd på en skikkelig bra måte, kan det faktisk hende at jeg hadde syntes greien var ok på orntlig. Alt med kjønnsroller er lagt ned her i huset, jeg vasker hus, gjør det meste utenfor hus, er mest hjemme med barna, hvorfor skal denne frieri tradisjonen være noen unntak? 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #12 Skrevet 10. juli 2017 Hadde ikke ansett meg som forlovet etter det der og ville ikke planlagt noe bryllup 😜😂 Anonymkode: 4978a...8a5 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #13 Skrevet 10. juli 2017 Enten har han ikke lyst og klarer ikke å stå opp for seg selv, eller så har han lyst og bare gidder ikke å legge en innsats i det, nei takk begge deler. Anonymkode: a1338...1da 9
Gjest NotNaomi Skrevet 10. juli 2017 #14 Skrevet 10. juli 2017 Jeg sa en kveld: kan vi ikke gifte oss. Og han : eh. Dagen etter så han :-ja,kan vi ikke det egentlig? Ikke så romantisk det heller. Men et hyggelig minne. Ikke at det varte akkurat,men uansett. Vi hadde og ihvertfall verdens hyggeligste og kuleste bryllup og -reise.. Gratulerer. Ønsker dere et fint ekteskap <3
Blodets rett Skrevet 10. juli 2017 #15 Skrevet 10. juli 2017 26 minutter siden, Grovmel skrev: Dersom min dame hadde fridd på en skikkelig bra måte, kan det faktisk hende at jeg hadde syntes greien var ok på orntlig. Alt med kjønnsroller er lagt ned her i huset, jeg vasker hus, gjør det meste utenfor hus, er mest hjemme med barna, hvorfor skal denne frieri tradisjonen være noen unntak? Så med å legge ned alt om kjønnsroller mener du å overta kvinnerollen, altså? Ja, da kan hun jo like gjerne fri til deg.
Grovmel Skrevet 10. juli 2017 #16 Skrevet 10. juli 2017 12 minutter siden, Blodets rett skrev: Så med å legge ned alt om kjønnsroller mener du å overta kvinnerollen, altså? Ja, da kan hun jo like gjerne fri til deg. Enig
Honey Dew Skrevet 11. juli 2017 #17 Skrevet 11. juli 2017 Du har presset han til å gjøre noe han ikke vil 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #18 Skrevet 11. juli 2017 Noen menn er bare ikke så romantiske, de syns det blir kleint å klisjé. Samboeren min har innrømmet at jeg ikke kommer til å få noe overdrevet romantisk frieri, for han synes det er teit. Han vil bare gjøre det enkelt. Anonymkode: d6346...818
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #19 Skrevet 11. juli 2017 Mannen min lurte inn et slags frieri (hvis det overhodet går an å kalle det det) i et spørsmål om livsforsikring. Litt sånn "Jaja, nå som vi har kjøpt hus og har stor gjeld bør vi vel få gifta oss, da!" Gift ble vi, på Tinghuset i en lunsjpause, og gift er vi ennå, tolv år senere. Svært lykkelig gift også, selv om jeg jo tenker at vi lot sjansen gå fra oss til en skikkelig markering. Men det var mannen jeg ville ha, og det fikk jeg. Ingen stor romantiker, men en innmari god ektemann Vet jo ikke om det kan være noe sånt i ditt tilfelle, men for noen er det bare veldig lite viktig med alt "styret" rundt giftingen. Anonymkode: f949a...a3b 4
Babybel Skrevet 12. juli 2017 #20 Skrevet 12. juli 2017 På 11.07.2017 den 0.36, NotNaomi skrev: Jeg sa en kveld: kan vi ikke gifte oss. Og han : eh. Dagen etter så han :-ja,kan vi ikke det egentlig? Ikke så romantisk det heller. Men et hyggelig minne. Ikke at det varte akkurat,men uansett. Vi hadde og ihvertfall verdens hyggeligste og kuleste bryllup og -reise.. Gratulerer. Ønsker dere et fint ekteskap <3 Omtrent det samme her hos oss. Perfekt i mine øyne! Har dere satt dato, ts?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå