AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Er det sant at alle får vondt da de har sex for første gang? Anonymkode: 8ce2b...ee0
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 ik hvis du er våt nok, tving han til å gå godt ned på deg minst 15-20min Anonymkode: d74c5...740
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det sant at alle får vondt da de har sex for første gang? Anonymkode: 8ce2b...ee0 Hadde ingen smerter første gang 😊 Anonymkode: 18861...286 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 Nei, det er ikke nødvendigvis vondt. Det er viktig at man er klar, tilstrekkelig kåt, og tilstrekkelig våt. Og at partneren også er våt nok og at han tar det litt kuli i inntrengningen. Det kan kanskje svi og sprenge litt, men om det gjøres forsiktig vil det gode mest sannsynlig overstyre det vonde. Anonymkode: 68eed...16d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ik hvis du er våt nok, tving han til å gå godt ned på deg minst 15-20min Anonymkode: d74c5...740 Haha. Tror ikke det hadde hjulpet, gitt. Det var såpass vondt at det ikke var mulig å gjennomføre det jeg nå anser som vanlig sex. Jeg bare mediterte meg litt bort, og dette var med en fyr som hadde praktisk størrelse for første gang(les; relativt kort og igrunnen litt "myk" ereksjon og). Gang 5 vil jeg si at det var greit nok. Men sammenliknet med fødsel for eksempel, så var det jo et musetiss i havet liksom. Anonymkode: 47e07...ea8
Gjest Epiphany Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 Nei. Jeg fikk ikke vondt, men han passet på at jeg var både kåt og våt nok. Det hender at jeg får litt vondt innimellom den dag idag, men da er det rett og slett bare fordi vi forhaster oss og jeg ikke er våt nok. Da kan jeg bli sår.
Svartedauden Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 Jeg hadde vondt de første 5 gangene jeg hadde sex. Var ikke problem at jeg ikke var våt nok, men at jeg er trang.
Gravity Skrevet 10. juli 2017 #9 Skrevet 10. juli 2017 (endret) ... Endret 10. juli 2017 av Gravity *feilpost*
Solivagant Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 Dette er helt individuelt. Jeg hadde ingen smerter.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #11 Skrevet 10. juli 2017 Hvis man ikke har utvidet seg selv med fingre , ob, dildo ...osv... så er det nok vondt for de fleste... Anonymkode: 9ea64...ad6
Hjärtat Skrevet 10. juli 2017 #12 Skrevet 10. juli 2017 Helt individuelt. Vi fikk den ikke inn før det hadde gått flere uker med prøving, fordi det var så himla vondt. Til tross for at vi varmet godt opp, jeg var kåt og brukte masse glidemiddel. Da det endelig gikk var det faktisk godt fra første jokket.
tdm900 Skrevet 11. juli 2017 #13 Skrevet 11. juli 2017 5 timer siden, Hjärtat skrev: Helt individuelt. Vi fikk den ikke inn før det hadde gått flere uker med prøving, fordi det var så himla vondt. Til tross for at vi varmet godt opp, jeg var kåt og brukte masse glidemiddel. Da det endelig gikk var det faktisk godt fra første jokket. Hadde du jomfruhinna inntakt første gangen da, siden dere holdt på såpass lenge før det gikk bra?
Hjärtat Skrevet 11. juli 2017 #14 Skrevet 11. juli 2017 1 time siden, tdm900 skrev: Hadde du jomfruhinna inntakt første gangen da, siden dere holdt på såpass lenge før det gikk bra? Anbefaler deg å lese her: https://www.aftenposten.no/norge/Helseeksperter-er-oppgitt-over-manglende-kunnskap-om-kvinnens-underliv-Jomfruhinnen-finnes-ikke-19319b.html Så det var nok heller det at skjedekransen ikke var utvidet noe særlig, da jeg ikke hadde brukt hverken leketøy, agurker, gulrøtter eller tamponger der nede. 1
tdm900 Skrevet 11. juli 2017 #15 Skrevet 11. juli 2017 57 minutter siden, Hjärtat skrev: Anbefaler deg å lese her: https://www.aftenposten.no/norge/Helseeksperter-er-oppgitt-over-manglende-kunnskap-om-kvinnens-underliv-Jomfruhinnen-finnes-ikke-19319b.html Så det var nok heller det at skjedekransen ikke var utvidet noe særlig, da jeg ikke hadde brukt hverken leketøy, agurker, gulrøtter eller tamponger der nede. Takk😊 Nyttig å lese. Bra det var godt for deg med en gang han var inni i allefall, og det ble jo en fin opplevelse når du ikke hadde hatt noe inni førut👍😊
Blod Skrevet 11. juli 2017 #16 Skrevet 11. juli 2017 (endret) Overhodet ikke. Hovedårsaken til at noen får vondt når de har sex første gang er nok fordi de er uerfarne. Er jo ikke alltid så godt å vite hvordan man gjør det behagelig når man aldri har gjort det før da Endret 11. juli 2017 av Blod 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #17 Skrevet 11. juli 2017 Fikk ikke vondt, nei, det var bare godt. Jeg hadde dog onanerte mye før jeg begynte med sex, så ting var nok allerede utvidet der nede. Anonymkode: 2c15e...a54
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #18 Skrevet 11. juli 2017 19 minutter siden, Blod skrev: Overhodet ikke. Hovedårsaken til at noen får vondt når de har sex første gang er nok fordi de er uerfarne. Er jo ikke alltid så godt å vite hvordan man gjør det behagelig når man aldri har gjort det før da En Ubrutt skjedekrans er faktisk litt øm og vond å utvide,...derfor er det lurt å begynne med noe som er smått som en finger, tampong ol. Har prøvd å bare trykke med fingrene der og det er vondt !!! kjenner det lenge etterpå som små nålestikk smerter...så det tar litt tid å tøye ut for den som ikke har onanert med å ha noe større inni skjeden.... Anonymkode: 9ea64...ad6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå