Gå til innhold

Smykker fra Cabouchon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette firmaet har en link i shopping-avdelingen "vår". Fant noen veldig fine smykker der, men lurer på om noen av dere har noen erfaring med dette firmaet. (Lev. tid, pålitelighet, kvalitet osv.)

På forhånd takk for svar!

Mvh

Leo

PS Har postet dette innlegget på Velvære osv. også, men jeg regner med at det kanskje er lettere å treffe blink i dette formuet. Må ha litt "stæsj" når jeg skal gifte meg jeg også....

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

Da jeg postet dette innlegget fikk jeg ikke et eneste svar, så derfor tenkte jeg at jeg skulle svare meg selv... Jeg bestilte smykkene likevel, jeg og nå må jeg få lov til å komme med litt skryt!!! Smykkene var kjempefine (s. 6 i "Spring 2002" katalogen) og servicen var absolutt upåklagelig!

Mvh

Leo

Skrevet

Hei Leo, dette merket hadde jeg helt glemt av. Husker 10 år tilbake da var det en del familiemedlemmer som solgte og hadde slike partyer.

Vel, når det gjelder levering har jeg ikke peiling, men når det gjelder kvalitet så husker jeg at dette ikke var noe å skryte av. Så vidt jeg husker var dette merket ganske dyrt. Har enda liggende noen øredobber som jeg husker at jeg har brukt 2 eller 3 ganger og så ble de misfarvet - det var ergelig....så sluttet alle å kjøpe disse produktene..... men nå er det vel kommet på markedet igjen.... :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når du sier det, så husker jeg det også!!! Hadde glemt det helt til du sa det nå!!! Tror imidlertid det har skjedd en del endringer siden den gang. (Leste nemlig en del artikler i utenlandske magasiner etc. på nettet før jeg bestilte). Produktene jeg har fått tilsendt virker også til å være av utmerket kvalitet, men den som lever får se... Du har også rett i at det ikke var helt gratis, men jeg har vært overalt og lett etter slike smykker og tilsvarende var 4 - 5 ganger dyrere andre steder. (Steen & Strøm i Oslo og NK i Stockholm f.eks. uten at jeg kan si at kvaliteten virket til å være bedre).

Mvh

Leo

Skrevet

Jeg har masse smykker derfra, og er kjempefornøyd! Det er veldig mye fint, og jeg synes ikke det er dyrt. Men det stemmer at smykkene kan misfarges. Men de må oppbevares på en ordentlig måte, feks i de smykke-"mappene" som Cab. selger. Dessuten er det bare å rengjøre smykkene i litt zalo, så skinner de som nye igjen!

Service,levering osv. kommer nok litt an på den enkelte forhandler. Jeg kjøper fra min tante som er superopptatt av å gi god service. Hun ordner alt raskt, og gir god info hvis forsinkelser skulle oppstå. Om noen har noe å utsette på smykkene, nøler hun ikke med å ta dem i retur. Synes det er kjempegøy at smykkene kan mikses og matches i det uendelige!

Skrevet

Det var bra å høre, Tuppelure! Smykkene jeg bestillte passet i hvert fall perfekt til mitt superenkle bryllupsantrekk og det ville være koselig om dere andre her tok en titt og sa hva dere synes også

http://www.cabouchon.no/ "Spring 2002", side 6.

Mvh

Leo

Skrevet

Heisann!!

Syns smykkene var kjempefine!!litt utenom det vanlige...men kjempeflott!!!Jeg er veldig tradisjonell så vanligvis liker jeg ikke slike spesielle smykker, men dette fallt jeg for!!! :D

Gratulerer med nytt smykke, og lykke til videre!! :wink:

Skrevet

Så mye lekkert de hadde! Og ikke så dyrt heller! Flott! Dine var kjempefine Leo! Bestilte du på nettet?

Skrevet

Nettbutikken deres er ikke "oppe og går" ennå, så jeg sendte en mail til kundeservice med bestilling.

Mvh

Leo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...