Gå til innhold

Hvor mange dater er "å gi det en sjanse"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på to dater med en fyr. En gåtur og et kafébesøk. Han er veldig hyggelig og snill, men jeg har ikke sommerfugler i magen. Er helt likegyldig om det blir ny date eller ei. Nå har han bedt meg ut på ny og jeg vet ikke om jeg bør gi det en sjanse til eller avslutte.

Vi er begge over 30 og barnløse. Begge vil ha barn. Hva tenker dere?

Anonymkode: 7eea4...a92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns folk gir opp for lett for tiden, de forventer romanse og sommerfugler helt fra dag en. Ville gitt det en sjanse til om du syns han virker interessant og hyggelig. Selvfølgelig, får du ingen verdens ting ut av å snakke med han, så er det jo dødfødt.

Anonymkode: 29edf...3f2

• Liker 5
Skrevet

Hei

Jeg ville også gitt det mer en 2 dater, så lenge du synes han virker interessant og hyggelig. Dersom praten glir lett blir dere bedre kjent og kanskje kommer sommerfuglene etter hvert.

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

2 stevnemøter er mer enn nok til å vite om man er litt interessert eller helt uinteressert. Alle klarer å være "hyggelig og snill" på de to første stevnemøtene. Det må noe mer til enn som så.

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

2-3

Anonymkode: 84ad4...e07

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er likegyldig til om det blir en ny date, så ville jeg sagt nei.

Greit nok at det ikke er sommerfugler, men det skal (for min del) være interessante samtaler og et samvær man gleder seg til. 

Anonymkode: 26358...e00

• Liker 1
Skrevet

Går ut ifra at du er ute etter en kjæreste, ikke en kompis... Om du ikke føler deg tiltrukket av ham ville jeg droppet det. Foreslå å være venner isteden.

Skrevet

Synes folk forventer for mye av den første daten. Jeg har veldig sjelden sommenfugler etter det første møtet. Man får jo heller ikke noe veldig godt inntrykk av motparten ettersom begge antakelig er litt anspent og ikke tør være seg selv skikkelig. Hvis jeg skal si et tall vil jeg si minst tre dater, slik at begge to får muligheten til å åpne seg litt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Knirke skrev:

Går ut ifra at du er ute etter en kjæreste, ikke en kompis... Om du ikke føler deg tiltrukket av ham ville jeg droppet det. Foreslå å være venner isteden.

Jeg har motsatt problem, føler tiltrekning og er glad i han, men vi har ikke særlig å snakke om. Vet ikke hva jeg skal gjøre, trenger råd:sukk:

Anonymkode: c50f8...7fe

Skrevet

Move on, hvis det er null spenning og tiltrekning. Han har trolig vært litt for "hyggelig og vennskapelig", og ikke vært i datingmodus. Lett å feige ut litt, men da er også sjansen for å lykkes mindre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...