Gå til innhold

Ville det irritert deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om tre uker flytter jeg til ny by og nytt land.

Jeg var der i januar og matchet da med en fyr på tinder. Vi nådde ikke å møtes da, men holdt kontakten og møttes da jeg var tilbake i mars. Hadde en veldig hyggelig date med småkyssing og gikk hand i hand gjennom byen. Vi har snakket mye på meldinger, Snapchat etc i syv måneder nå. Og det er en "selvfølge" at vi møtes igjen når jeg flytter om litt.

Jeg kan se han er aktiv på tinder, skifter bilder og tekst, og det kommer med gjevne mellomrom nye jenter på Instagram og Facebook. Ooog det plager meg han er så aktiv. Ville det plaget deg..?

Anonymkode: f0977...b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, han har i alle fall ikke bare deg i kikkerten. Så dersom jeg hadde blitt forelsket hadde det nok irritert meg, ja. Men igjen. Tinder, sier jeg bare.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare ordne et bedre opplegg dere i mellom om det ikke passer deg? Eller avslutte?

Anonymkode: 8edc8...372

Skrevet

Du er ikke i et forhold med ham, så hvorfor skulle han ikke få lov til å møte andre jenter?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Knirke skrev:

Du er ikke i et forhold med ham, så hvorfor skulle han ikke få lov til å møte andre jenter?

Det er jo ikke det hun skriver, da. 

Anonymkode: 2adae...7bb

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok blitt irritert hvis vi hadde bodd i samme by,men så lenge det er vanskelig for han å satse fullt på deg før du flytter dit,kommer det nok ikke som noen overraskelse st han ikke er villig til å gi slipp på tinder enda. Mulig han sletter med engang du flytter dit😊 

Men det er bare å ta det opp hvis dere skal møtes igjen å vær klar på at du ikke er intressert i å date noen som også treffer andre.

Anonymkode: f237a...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...