Gå til innhold

Helvete!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Bootyhunter skrev:

Ikke første gang, men har ikke skjedd ofte heller. Lenge siden sist. Men ja dere har rett hun fortjener å vite. Alle gjør feil i livet så tviler på hun pakker sakene sine å stikker pga en feil. 

Hvor alvorlig hun tar det kommer nok an på rusproblemet ditt. 

Anonymkode: e0c71...7f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Damer er mer en i stand til å tilbringe hele liv med både nototiske alkoholikere og rusmisbrukere, så lite trolig at hun forlater deg om du forteller det. Men ville ikke sagt noe. Det er en sprekk, du kan ta deg inn igjen og la det bli med dette. Klarer du det er det ikke noe å lage drama rundt men noe som handler om deg og din fortid og å prøve å unngå situasjoner som kan trigge feiltrinn. Det blir et felles PROBLEM, om du tar det opp. Ta det heller opp om det skulle bli noe mer av et problem og ikke bare en engangsglipp, men kom igjen! Drit i det pisset, du får det ikke bedre av å ruse deg. Det ligger bare dårlige følelser, dårlig samvittighet, osv osv der..

Anonymkode: e34eb...78c

Gjest Axl Rose
Skrevet

Jeg sa det og hun ble mer bekymra og redd. Ikke sint. Redd for at jeg en gang ligger der. Vil ikke gjøre henne redd og hun forsto at det var en feil. Takk for svar

Skrevet
På 10.7.2017 den 21.22, Bootyhunter skrev:

Rus

Hun blir ikke lett sint, men likevel redd hun stikker.

Der jeg havner uansett :P 

Gud vil tilgi deg, du trenger bare å tro :) 

Skrevet
4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg sa det og hun ble mer bekymra og redd. Ikke sint. Redd for at jeg en gang ligger der. Vil ikke gjøre henne redd og hun forsto at det var en feil. Takk for svar

Du skal ha kred for at du sa det til henne! Min eks løy og bortforklarte i månedsvis før han klarte å innrømme det, manipulerte og prøvde å få det over på meg de gangene jeg ble mistenksom og spurte. Gud så mye lettere det ville vært for oss begge hvis han bare kunne klart å være ærlig med en gang. (vet jo at det er lettere sagt enn gjort da men..)

AnonymBruker
Skrevet

Kudos til deg for at du snakka med hu! 

Selvfølgelig blir hun bekymra. Man blir alltid bekymra når folk man er glad i sprekker, eller havner i grøfta. 

Men heller enn å være redd for at hu stikker(for de fleste tåler endel og blir gjennom sprekker innenfor rimelighetenes grenser og jobber seg gjennom slike ting), bør dere heller snakke om hva som gjorde at du sprakk. 

Har selv aldri drevet med rus, men hatt et vanskelig og jævlig liv. Vil ikke skrive med brukernavn, men si ifra om du vil snakke, så sender jeg PM. Veit at jeg sjæl syns det hjelper å sbakke med noentotalt random som ikke kan, eller trenger å dømme.. 

Anonymkode: 79208...475

Gjest Blondie65
Skrevet

Så bra at du snakket med henne om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ganske så fersk ex rusmisbruker. Jeg har hatt en stor glipp, som endte på glattcelle. Etter jeg hadde sluttet og frem til den store glippen fortalte jeg ikke samboeren min at jeg slet med rus sug og vanskelige tanker. Så for han så ble dette et kjempesjokk! Men vi fikk nå snakket oss ut av denne krisen også. 

I ettertid synes jeg det har vært veldig vanskelig og fortelle han at jeg savner rusen. For han tror at alt er bra nå som jeg ikke misbruker lengre. Men tankene er ikke helt med på det. 

Så det er veldig bra at du snakker med henne. Om ting er vanskelig så fortell henne det, la henne være der for deg. Det tror jeg er bra for dere begge. 

Lykke til videre!

Anonymkode: e3444...f05

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min sprakk etter et år og hvis han hadde vært ærlig med sprekken så hadde han muligens vært i live i dag. 

Det er bra å fortelle. Fint at du fortalte kjæresten og at hun står ved din side uansett. 

Anonymkode: 3922e...4b9

Skrevet

:hug: tøft av deg at du var ærlig. Fortsett med det, og bruk henne til å hjelpe deg når du har det vanskelig. 

Gjest Winza
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min sprakk etter et år og hvis han hadde vært ærlig med sprekken så hadde han muligens vært i live i dag. 

Det er bra å fortelle. Fint at du fortalte kjæresten og at hun står ved din side uansett. 

:hug:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en ganske så fersk ex rusmisbruker. Jeg har hatt en stor glipp, som endte på glattcelle. Etter jeg hadde sluttet og frem til den store glippen fortalte jeg ikke samboeren min at jeg slet med rus sug og vanskelige tanker. Så for han så ble dette et kjempesjokk! Men vi fikk nå snakket oss ut av denne krisen også. 

I ettertid synes jeg det har vært veldig vanskelig og fortelle han at jeg savner rusen. For han tror at alt er bra nå som jeg ikke misbruker lengre. Men tankene er ikke helt med på det. 

Så det er veldig bra at du snakker med henne. Om ting er vanskelig så fortell henne det, la henne være der for deg. Det tror jeg er bra for dere begge. 

Lykke til videre!

Anonymkode: e3444...f05

Jeg har gått på den smellen flere ganger med min eks som er rusmisbruker. I periodene han har vært clean, så trodde jeg jo alt var fint og jeg glemte vel egentlig hvor stort problemet egentlig var. Hvis du ønsker å dele litt, send meg gjerne en pm:-)

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

:hug:

Takk :dagens-rose:

Gjest Axl Rose
Skrevet

Takk alle. Positive svar får meg alltid til å føle meg bedre ass.

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer! Er noe dritt. Har mistet en i vennegjengen for flere år siden pga det der. Han var godt likt som venn, men levde et helvetes liv. 

Skrevet (endret)
På 10.7.2017 den 20.07, Bootyhunter skrev:

Føler meg så alene. I helga skjedde det jeg fryktet. Jeg sprakk! Tør ikke si noe til dama enda. Jeg er så redd og alene. Dagens utblåsing. Er så inni helvete sint og skuffa over meg selv. Faen. 

Be Jesus om tilgivelse og start på nytt. 

Endret av debatant
AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2017 den 20.07, Bootyhunter skrev:

Føler meg så alene. I helga skjedde det jeg fryktet. Jeg sprakk! Tør ikke si noe til dama enda. Jeg er så redd og alene. Dagens utblåsing. Er så inni helvete sint og skuffa over meg selv. Faen. 

Kontakt mentalhelses hjelpetelefon eller Kirkens SOS☺

Anonymkode: f804b...f57

Skrevet

Såvidt jeg vet selger de hel-hvete mel på butikken, hvis det var det ts mente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...