Gjest Axl Rose Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Føler meg så alene. I helga skjedde det jeg fryktet. Jeg sprakk! Tør ikke si noe til dama enda. Jeg er så redd og alene. Dagens utblåsing. Er så inni helvete sint og skuffa over meg selv. Faen.
maia_02 Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Alle sprekker vel litt innimellom men det er nok kanskje lurt å ikke si noe ja, om hun er av typen som blir sint.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Hvorfor vil du til Helvete? Anonymkode: 0f5a3...694
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 Uff synes synd på dama di. Får håpe hun ikke er som meg, jeg blir så inni helvete skuffet og føler meg sviktet når noen velger (er faktisk det du gjør) å ta et så dårlig og unødvendig egoistisk valg. Kommer aldri til å bli sammen med en eks avhengig av noe slag flere ganger. Det er å be om å bli såret og skuffet. Hun fortjener å få vite om det. Anonymkode: 00298...47f 3
Gjest Axl Rose Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sprakk? Anonymkode: 82ad3...ca9 Rus 9 minutter siden, maia_02 skrev: Alle sprekker vel litt innimellom men det er nok kanskje lurt å ikke si noe ja, om hun er av typen som blir sint. Hun blir ikke lett sint, men likevel redd hun stikker. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du til Helvete? Anonymkode: 0f5a3...694 Der jeg havner uansett
maia_02 Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 2 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hun blir ikke lett sint, men likevel redd hun stikker. Skjønner, da er det nok greit å ikke si noe, og heller være ærlig og tilstå dersom hun skulle spørre deg rett ut. Å holde kjeft er ingen løgn
Sh999 Skrevet 10. juli 2017 #9 Skrevet 10. juli 2017 17 minutter siden, Bootyhunter skrev: Føler meg så alene. I helga skjedde det jeg fryktet. Jeg sprakk! Tør ikke si noe til dama enda. Jeg er så redd og alene. Dagens utblåsing. Er så inni helvete sint og skuffa over meg selv. Faen. Huff.. Synes det er bra at du blir sint og skuffet over deg selv. Det vitner i hvert fall om litt selvinnsikt. Du vet jo også at du kan miste damen din, så får håpe du klarer og ta kloke valg for deg selv fremover. Det der med rus er alt annet enn lett for noen av partene dessverre. 1
Honey Dew Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 (endret) . Endret 10. juli 2017 av Honey Dew
Lærke Skrevet 10. juli 2017 #11 Skrevet 10. juli 2017 Du bør selvfølgelig si det til henne så hun selv kan velge om hun vil være sammen med en som ruser seg. Å ikke si noe vil mest sannsynlig være et større svik enn det at du sprakk 4
Gjest Blondie65 Skrevet 10. juli 2017 #12 Skrevet 10. juli 2017 Jeg hadde ydmykt satt meg ned med damen og fortalt det. Ikke fordi du er redd for å bli tatt men fordi du trenger hennes støtte og at det skal være åpenhet om slike ting. Det er mye mer nærliggende å spørre om hva som gjorde at du sprakk og hvordan du skal unngå det i fremtiden? Har du venner du ikke bør henge med? Tidligere røykere, tidligere rusmisbrukere og tidligere alkoholikere er bare en rusmisbruker, en røyker eller en alkoholiker som for tiden ikke ruser seg, røyker eller drikker. Tilbakefallet er med andre ord nært, fordi det er slik man håndterer stressituasjoner. Jeg føler med deg, samtidig må vel et forhold som skal vare basere seg på åpenhet og ærlighet? Uansett: gjort er gjort og spist er spist. Du er nå på din første(andre?) rusfrie dag. Se fremover.
Ananas. Skrevet 10. juli 2017 #13 Skrevet 10. juli 2017 14 minutter siden, maia_02 skrev: Skjønner, da er det nok greit å ikke si noe, og heller være ærlig og tilstå dersom hun skulle spørre deg rett ut. Å holde kjeft er ingen løgn Greit at det ikke er en løgn, men jeg hadde sett det som et enormt tillitsbrudd om jeg hadde en kjæreste som var eks-narkoman og fikk en sprekk uten å informere meg om det. 2
maia_02 Skrevet 10. juli 2017 #14 Skrevet 10. juli 2017 2 minutter siden, Ananas. skrev: Greit at det ikke er en løgn, men jeg hadde sett det som et enormt tillitsbrudd om jeg hadde en kjæreste som var eks-narkoman og fikk en sprekk uten å informere meg om det. Ser den, det blir verre, av en eller annen grunn tenkte jeg kun alkohol rus jeg nå, men da blir det noe annet ja.
-lykke- Skrevet 10. juli 2017 #15 Skrevet 10. juli 2017 4 minutter siden, Blondie65 skrev: Jeg hadde ydmykt satt meg ned med damen og fortalt det. Ikke fordi du er redd for å bli tatt men fordi du trenger hennes støtte og at det skal være åpenhet om slike ting. Det er mye mer nærliggende å spørre om hva som gjorde at du sprakk og hvordan du skal unngå det i fremtiden? Har du venner du ikke bør henge med? Tidligere røykere, tidligere rusmisbrukere og tidligere alkoholikere er bare en rusmisbruker, en røyker eller en alkoholiker som for tiden ikke ruser seg, røyker eller drikker. Tilbakefallet er med andre ord nært, fordi det er slik man håndterer stressituasjoner. Jeg føler med deg, samtidig må vel et forhold som skal vare basere seg på åpenhet og ærlighet? Uansett: gjort er gjort og spist er spist. Du er nå på din første(andre?) rusfrie dag. Se fremover. Dette. Snakk med henne. Jeg ville satt pris på om kjæresten min kom til meg med noe sånt. Kom til meg med vanskelige ting, i det hele tatt. Ingen av oss er perfekte, og vi har alle våre ting vi sliter med. Det å feile er å være menneskelig. Jeg hadde ikke fått fra en jeg elsket for noe slikt (en annen ting er om rusen tar overhånd og ødelegger mitt og hans liv, spesielt med barn inne i bildet). Jeg hadde i hvert fall ønsket å være der for å støtte partneren min. Ville blitt langt mer skuffet om kjæresten slet med noe og ikke stolte nok på meg til å søke støtte hos meg. Husk at du gjorde en feil, du "er" ikke denne feilen. Du er ikke en dårlig person, du gjorde bare et dårlig valg. Finn ut av hva som førte deg hit denne gangen, og reflektert over hva som skal til for å unngå det i framtiden. Dette klarer du 😊 lykke til 1
Gjest Axl Rose Skrevet 10. juli 2017 #16 Skrevet 10. juli 2017 Kjenner fristelsen. Hjelper ikke å røyke heller, men skal ikke røre noe mer. Får prøve å si det, er bare så forbanna på meg selv. 49 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Takk
Gjest NotNaomi Skrevet 10. juli 2017 #17 Skrevet 10. juli 2017 Det var ikke bra. Men livet er utfordringer og iblant blir vi svake da. Rus er et helvete. Avhengighet altså. Det vet jeg utrolig godt fordi en av mine nærmeste var i dens vold. Du må si fra. Du kommer deg videre. Så lenge du ser et bedre alternativ,hvilket er alfa og omega. Du har gjort en tabbe. Javel. Og det ser ut til at du angrer hardt. Det er godt håp for deg :-) livet er tøft,men du må bare stå på. Og unngå situasjoner som gjør deg svak en god stund. Snakk med dama di. Hører hun det av andre kan løpet bli hardt. Vær ærlig. Masse lykke til! Husk du er ditt eget livs mentor:-)
Gjest Winza Skrevet 11. juli 2017 #18 Skrevet 11. juli 2017 16 timer siden, Bootyhunter skrev: Rus Hun blir ikke lett sint, men likevel redd hun stikker. Der jeg havner uansett Tviler jeg på, du virker som en kul og hyggelig person
Polly Ester Skrevet 11. juli 2017 #19 Skrevet 11. juli 2017 Hvis der er første gang du har hatt en sprekk siden du ble rusfri for 2-3 år siden så har du vært kjempeflink og gi deg selv oppmuntring for det. Mitt råd er å si det. Hun kommer nok til å skjønne at noe er galt og så kan hun bli redd for at det er noe alvorlig galt.
Gjest Axl Rose Skrevet 11. juli 2017 #20 Skrevet 11. juli 2017 Ikke første gang, men har ikke skjedd ofte heller. Lenge siden sist. Men ja dere har rett hun fortjener å vite. Alle gjør feil i livet så tviler på hun pakker sakene sine å stikker pga en feil. @Winza/Jacklost takk, du er god kompis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå