Gå til innhold

Mobilt bredbånd - kontantkort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal avgårde på hyttetur et par uker og dit jeg skal er det ikke Wifi. Jeg blir nødt til å jobbe litt mens jeg er der, men dataen som er inkludert i mobilen min blir raskt tom om jeg bare skal dele nettet fra denne med laptopen. Kan man kjøpe mobilt bredbånd bare for noen uker? Jeg trenger jo ikke å ha dette videre så kjedelig å binde seg for f.eks et år. Har en gammel mobilt bredbåndsruter liggende som fungerer enda. 

Hvilken leverandør kan dere i tilfelle anbefale? Jeg har Telia på mobilen og vet at det er super dekning på hytta med dette. Ice vet jeg av erfaring at har dårlig dekning der.

Anonymkode: d28e1...46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg tvilling datakort og kjøp øk datapakken din den tida du trenger. Alternativt tegn et nytt abonnement med passende datamengde, og så sier du det opp når behovet er over. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte en sånn liten router og skaffet et mobilt bredbåndsabonnement fra Talkmore til ferien slik at ungene fikk se på YouTube og Netflix i bilen i ferien. Utrolig behagelig biltur med rolige og tålmodige unger. Der var det ikke bindingstid og man kunne sette på pause når man ikke trenger det. Så jeg har satt på pause fra 1 august. Kostet jo 800 kroner for den routeren, men kan bruke den igjen neste sommer. 

Anonymkode: 09e81...6ed

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke hva det vil koste med større abb en måned, event sjekke talkmore :)

Anonymkode: d28e1...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...