AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Hei, Jeg passer huskyen til naboen i ei uke mens han er på ferie. Vi går masse tur, og han virker veldig fornøyd da. Problemet er at med en gang vi kommer hjem så begynner han å pipe, og deretter uuuuule. Og han uler høyt og lenge. Han bryr seg ikke om han blir snakka til, og han uler uansett om han står ute eller er inne med meg. Så det virker nesten som det er fordi han savner eieren sin. Skal passe han i fire dager til, så trenger sårt noen råd. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 9fb1a...36b
Tabris Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 Kan du gi ham noe han kan holde på med når dere kommer inn? Et godt kjøttbein eller en fryst kong, f.eks? 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 ...eller det er en tispe med løpetid i nærheten. Men jo, savn er nok det nærmeste å tro. Stakkars. Det er nok ikke så mye å gjøre med, annet enn å bare prøve å ikke bli stresset av det selv slik at du bekrefter følelsene hans. Anonymkode: 6782f...00b 1
Gjest NotNaomi Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Når hunder uler,er det for å samle flokken. Er han alene? Ikke at det skal gjøre så mye iblant. Men det er ihvertfall grunnen så vidt jeg vet.
Gjest NotNaomi Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 Leste ikke godt nok. Rart han gjør det med deg. Men du er ikke eier,og dermed ikke hans vanlige flokk. Huskyer er ekstra avhengige av eier og flokk. Lek med ham? Gå en tur? Ikke lett det der.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 Kjøttbein og fryst kong skal prøves. Takk for tips! Han uler like mye selv om han nettopp har kommet inn fra en tur på 3-4 timer. Han sovner heldigvis etterhvert, men ulinga starter da igjen når han har sovet litt. Søke etter godbiter er ikke interessant. Han tar ikke imot andre godbiter enn skinke osv. Men får prøve å finne noe han liker og putte i kongen Anonymkode: 9fb1a...36b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 Ingen uling hittil i dag!! Han har fått en kong med leverpostei i når vi har kommet inn, og selv om han ikke gidder å holde på med den lenge av gangen så har det i det minste gjort at han ikke har begynt å ule. Så legger han seg og slapper av etterpå. Igjen, takk for tips! Anonymkode: 9fb1a...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå