AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Har litt uren hud, og noen nupper her og der. Den er tørr/oljete til tider også. Noen som har erfaring med noen bra fuktighetskremer som demper dette, og igjen gjør kvisene mindre? Helst ikke over 250,-! Anonymkode: fd2fb...150
dillyduzit Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 Hvordan ser renserutinen din ut, og drikker du nok vann? Ellers La Roche Posay, de på apoteket kan hjelpe deg med å finne riktig krem for ditt bruksområdet. Eneste jeg bruker nå etter at huden gikk fullstendig amok i vår, enda ingen kviser i sikte. 1
Krakk Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Jeg bruker nå denne eller i hvert fall en som ligner. Huden min har blitt kjempe mye bedre i det siste, men jeg aner ikke om det har noe med kremen å gjøre. Kanskje jeg endelig har vokst av meg kviser litt. Den er ganske dyr da, men den holder veldig lenge.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 18 timer siden, dillyduzit skrev: Hvordan ser renserutinen din ut, og drikker du nok vann? Ellers La Roche Posay, de på apoteket kan hjelpe deg med å finne riktig krem for ditt bruksområdet. Eneste jeg bruker nå etter at huden gikk fullstendig amok i vår, enda ingen kviser i sikte. Renser aldri og ja det gjør jeg. Er det denne? https://no.lookfantastic.com/la-roche-posay-effaclar-h-moisturiser-40ml/11091824.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&thg_ppc_campaign=71700000013527527&gclid=Cj0KCQjw7pHLBRDqARIsAFyKPa7pCB1m3ICXNiBJvehMHm01jIz2hm4TCWy8GWX6b3udyl6_3v7Amc8aAhqrEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CJqEs76XgdUCFUmbGAodqVAEXg Anonymkode: fd2fb...150
dillyduzit Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Renser aldri og ja det gjør jeg. Er det denne? https://no.lookfantastic.com/la-roche-posay-effaclar-h-moisturiser-40ml/11091824.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&thg_ppc_campaign=71700000013527527&gclid=Cj0KCQjw7pHLBRDqARIsAFyKPa7pCB1m3ICXNiBJvehMHm01jIz2hm4TCWy8GWX6b3udyl6_3v7Amc8aAhqrEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CJqEs76XgdUCFUmbGAodqVAEXg Anonymkode: fd2fb...150 Du kan bruke toleraine, hydrane og effaclar, Effaclar serien er hovedsakelig beregnet til de som får knusktørr hud på ISO, men bruker den selv etter en tetrakur. Viktig å rense huden på kvelden, og gjerne på morgningen for å få bort smuss og skitt som har satt seg i porene og tetter til, dette er blant annet noe som kan gi kviser. Det hjelper ikke med fuktighetskrem, om du smører den på skitten hud. Begynn med rens og en fuktighetskrem. For meg hjalp hydrane i begynnelsen, men merker nå at det kun er Effaclar huden min vil ha.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 8 minutter siden, dillyduzit skrev: Du kan bruke toleraine, hydrane og effaclar, Effaclar serien er hovedsakelig beregnet til de som får knusktørr hud på ISO, men bruker den selv etter en tetrakur. Viktig å rense huden på kvelden, og gjerne på morgningen for å få bort smuss og skitt som har satt seg i porene og tetter til, dette er blant annet noe som kan gi kviser. Det hjelper ikke med fuktighetskrem, om du smører den på skitten hud. Begynn med rens og en fuktighetskrem. For meg hjalp hydrane i begynnelsen, men merker nå at det kun er Effaclar huden min vil ha. Hva bruker du da? Hva renser du med lissom? Anonymkode: fd2fb...150
dillyduzit Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva bruker du da? Hva renser du med lissom? Anonymkode: fd2fb...150 Renser med rensen i samme serie..
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #8 Skrevet 11. juli 2017 2 minutter siden, dillyduzit skrev: Renser med rensen i samme serie.. Ah ok. Hvilken er det? http://www.laroche-posay.no/produktbehandlinger/Effaclar/EFFACLAR-H-Rensekrem-p16588.aspx En annen? Anonymkode: fd2fb...150
dillyduzit Skrevet 11. juli 2017 #9 Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ah ok. Hvilken er det? http://www.laroche-posay.no/produktbehandlinger/Effaclar/EFFACLAR-H-Rensekrem-p16588.aspx En annen? Anonymkode: fd2fb...150 Kan jeg spørre hvilket kjønn du er? Hvordan er huden din til vanlig? Det jeg anbefaler er at du tar deg turen på et apotek, og snakker med dem som jobber på apoteket. De kan se på huden din, du forklarer hvordan huden er, og vips så finner de en serie fra LRP som passer deg.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #10 Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, dillyduzit skrev: Kan jeg spørre hvilket kjønn du er? Hvordan er huden din til vanlig? Det jeg anbefaler er at du tar deg turen på et apotek, og snakker med dem som jobber på apoteket. De kan se på huden din, du forklarer hvordan huden er, og vips så finner de en serie fra LRP som passer deg. Det er han smash duden som har spurt om huden sin tusen ganger før. Skrivemåten er altfor lett å kjenne igjen Anonymkode: a92d0...c72 1
dillyduzit Skrevet 11. juli 2017 #11 Skrevet 11. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er han smash duden som har spurt om huden sin tusen ganger før. Skrivemåten er altfor lett å kjenne igjen Anonymkode: a92d0...c72 Ja, det var det jeg trodden, men tenkte bare å bevege meg litt sakte frem.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #12 Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Ja, det var det jeg trodden, men tenkte bare å bevege meg litt sakte frem. Han tar jo ikke til seg råd i det hele tatt. Anonymkode: a92d0...c72 1
dillyduzit Skrevet 11. juli 2017 #13 Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han tar jo ikke til seg råd i det hele tatt. Anonymkode: a92d0...c72 Og virker ikke særlig interessert i det heller, så nå får heller noen andre ta den kampen Prøvde jo bare å være litt hyggelig, haha! 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #14 Skrevet 11. juli 2017 13 minutter siden, dillyduzit skrev: Kan jeg spørre hvilket kjønn du er? Hvordan er huden din til vanlig? Det jeg anbefaler er at du tar deg turen på et apotek, og snakker med dem som jobber på apoteket. De kan se på huden din, du forklarer hvordan huden er, og vips så finner de en serie fra LRP som passer deg. De på apoteket har ikke snøring. Husker de anbefalte meg den den ene serien for hud og det ble hundre ganger verre. Kjøper meg bare den fuktighetskremen fra Effaclar og så får vi se. Så vasker jeg heller bare huden hver morgen og kveld. Anonymkode: fd2fb...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå