@riel Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/01/07/419636.html Det må jo være grenser for hva amerikanerene skal trenge advarseler for :o
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 .. Nei vel - da får jeg vel la vær å stenge dem inne der denne helgen da..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Hvis og når jeg en gang får meg barn tenkte jeg å putte de i oppbevaringsbokser på Oslo S når jeg begynte å bli lei ungemas. Ikke bra det heller, kanskje? :klø:
Malou Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Hvis og når jeg en gang får meg barn tenkte jeg å putte de i oppbevaringsbokser på Oslo S når jeg begynte å bli lei ungemas. Ikke bra det heller, kanskje? :klø: Jeg tror det kommer ann på temperaturen i oppbevaringsboksen..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Jeg installerer jo selvfølgelig air-condition. Jeg er jo ikke helt idiot heller.
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Hvis og når jeg en gang får meg barn tenkte jeg å putte de i oppbevaringsbokser på Oslo S når jeg begynte å bli lei ungemas. Ikke bra det heller, kanskje? :klø: Det gikk jo bra med Tårmfrids håpefulle..
ella.P Skrevet 7. januar 2005 #8 Skrevet 7. januar 2005 Hehe - jamen i USA går det meste an. Skjønner godt at det er advarsler for kjøleskap. Hvert år dør endel barn som "oppbevares" innestengt i biler i 30-50 plussgrader. Er vel ikke så usannsynlig at noen kunne finne på å putte dem i kjøleskapet..... Det er jo og saksøkernes land - skal tenke deg godt om før du både hjelper andre og slike ting der. Var vel en som fikk millioner i erstatning for at kaffen var for varm - derav advarselen for varm kaffe :-)
@riel Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2005 Hehe - jamen i USA går det meste an. Skjønner godt at det er advarsler for kjøleskap. Hvert år dør endel barn som "oppbevares" innestengt i biler i 30-50 plussgrader. Er vel ikke så usannsynlig at noen kunne finne på å putte dem i kjøleskapet..... Det er jo og saksøkernes land - skal tenke deg godt om før du både hjelper andre og slike ting der. Var vel en som fikk millioner i erstatning for at kaffen var for varm - derav advarselen for varm kaffe :-) Tror nok folk uansett kan overleve lenge i kjøleskaper Da er det værre med fryseren :o Så faktisk et program en gang om ei dame som såv i kjøleskapet, fordi hun trodde at hun holdt seg bedre da. Hun mente det var med mennesker som med matvare-de holder seg best i kjølige omgivelser. Dama var såklart amerikansk
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #10 Skrevet 7. januar 2005 Ooops... Jeg puttet søskenbarnet mitt i kjøleskapet for en god del år siden. Kjøleskapet var stort, og jeg var nysgjerrig på om hun ville få plass. Det fikk hun. :oops:
@riel Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2005 Ooops... Jeg puttet søskenbarnet mitt i kjøleskapet for en god del år siden. Kjøleskapet var stort, og jeg var nysgjerrig på om hun ville få plass. Det fikk hun. :oops: Det fikk meg til å tenke på den Friends episoden der Joey havner i et skap. Da var det jo også spørsmål om han fikk plass
Gjest Madam Felle Skrevet 7. januar 2005 #15 Skrevet 7. januar 2005 «Stryk ikke skjorta mens du har den på deg.» (Amerikansk strykejern)
Crazee Skrevet 8. januar 2005 #18 Skrevet 8. januar 2005 «Stryk ikke skjorta mens du har den på deg.» (Amerikansk strykejern) Jaja - då eg var i militæret så var det ein som strauk buksa si mens han hadde ho på seg... (Greit nok, det var berre pressen på buksa då, så det var ikkje så gale. Men det såg svært dumt ut, og var ikkje særleg suksessfullt )
Corleona Skrevet 8. januar 2005 #19 Skrevet 8. januar 2005 Leste an gang om en jente som gjemte seg i et tomt kjøleskap. (Gjemsel) Etter å ha pustet der inne en stund oppstod det et vakum som gjorde det umulig for henne å få opp døra. Tilslutt døde hun av oksygenmangel.. Så det er ikke bare kulda som er farlig med kjøleskap!
knøtte Skrevet 8. januar 2005 #20 Skrevet 8. januar 2005 Like greit med advarsler..... noen trenger dem mer enn andre http://www.humor911.no/art.aspx?artID=1084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå