Gå til innhold

Forvirret singel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to lange forhold bak meg og er 43 år. 

I det første forholdet mitt ble jeg lei av at eksen maste om sex. I det neste forholdet ble jeg ei av at eksen ikke klarte å si når han ville ha sex. 

Så. Jeg har brukt litt tid og kjent etter på hvem jeg er og hva jeg vil ha. Jeg er i vill ei som vil ha en yngre mann, men som samtidig har en lang utdanning og som også har en seriøs side. Men hvordan bli tatt seriøst? Hvordan få noen som ønsker å ha varig sex med meg? 

Det jeg opplever er å bli overøst med en haug med komplimenter av de som er interessert i meg. Og med en gang jeg får følelser, så blir jeg dumpa. Dette gjelder uansett om det har vært noe seksuelt involvert eller ikke. Hva f er det med disse mennene som gjør alt de kan for å å deg på kroken, og når du er hooka, så driter de i deg? 

Anonymkode: e6975...093

Videoannonse
Annonse
Gjest impressa
Skrevet

Kanskje du må være klarere på om det er bare sex eller forhold du egentlig er ute etter? Det forstår i hvert fall ikke jeg fra å lese innlegget ditt :) At menn som får forespeilet "bare sex" løper når du begynner å snakke om følelser, den er ikke så veldig overraskende.

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke vært tydelig fra starten av! Menn liker damer som stiller krav til seg selv og som vet hva de vil ha og tar opp ting underveis som evt skulle plage dem. Dumper de deg er det nok fordi du er kjeder dem med å bare godta at de gjør som det passer dem. 

Anonymkode: 252ed...87c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært veldig tydelig på hva jeg vil. Til disse mennene. Men de overøser meg like vel med komplimenter helt til jeg er vunnet over og føler noe. Da gir de f. 

Anonymkode: e6975...093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...