Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 Hei, har "sneket" litt her inne en stund nå, og fått mange gode tips og ideer til mitt eget bryllup (som ikke før neste sommer...) Jeg og min kjære planlegger å dra til utlandet å gifte oss, men vi kommer til å invitere de aller nærmeste. Slik blir det likevel en fest på oss etter vielsen, selv om det ikke blir så veldig stort akkurat. Det jeg tenkte på da er følgende; siden vi blir ganske få tenkte vi å kun bestille bryllupskaken, og ikke flere kaker. Ser at flere av dere her inne sier dere skal ha "snacks" i tillegg til kaker. Dumt spørsmål kanskje, men hva inkluderer egentlig snacks? Hadde kanskje vært greit å hatt noe annet å bite i enn kun kaken, men hva...? Håper på svar!
Gjest CEL Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Hva med peanøtter eller chillinøtter? Saltstenger fungerer også bra som snacks.
Ruby Skrevet 2. august 2002 #3 Skrevet 2. august 2002 Hei! After Eight eller Ferrero Rocher passer jo bra, eller rett og slett en flott eske med konfekt sånn på siden liksom. Lykke til videre!
Augustbrud02 Skrevet 2. august 2002 #4 Skrevet 2. august 2002 Vi skal ha en del sjokolade, konfekt, After Eight, potetgull, saltstenger, peanøtter og chilinøtter. Phu, tror jammen meg det skal holde i massevis ja!
09.08.2002 Skrevet 2. august 2002 #5 Skrevet 2. august 2002 Vi skal også kun ha bryllupskaken! Men ved siden av skal vi også kjøpe freia konfekt. Da blir det noe til kaffen selv for de som eventuelt ikke ha lyst på kake. Moren min har fått i oppgave å kjøpe dette den samme dagen.
scorpion73 Skrevet 2. august 2002 #6 Skrevet 2. august 2002 Snacks er stort sett de fleste varianter av potetgull liknende saker, konfekt,after eight, osv, er vel egentlig ikke dette men det er nå den betegnelsen vi bruker på det. Vi kjøpte inn alt for masse, men har nå masse snop igjen å kose oss med, når vi vil det........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå