AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Jeg har fått en tendens til å ofte late som jeg ikke er hjemme når folk kommer på døra eller om de ringer å spørr om jeg er hjemme. Vet egentlig ikke hvorfor. Liker bare ikke å ha folk i leiligheten vår.. Flere som gjør dette? Anonymkode: 31fd3...3be
Minlillesky Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått en tendens til å ofte late som jeg ikke er hjemme når folk kommer på døra eller om de ringer å spørr om jeg er hjemme. Vet egentlig ikke hvorfor. Liker bare ikke å ha folk i leiligheten vår.. Flere som gjør dette? Anonymkode: 31fd3...3be Ja! Jeg er introvert da, så det forklarer mye for min del Å slippe folk inn i hjemmet mitt er som å la folk få vite mine hemmeligheter. Jeg er en privat person, å det å slippe personer inn til meg føles personlig. Veldig personlig. Ingen problemer med å slippe inn ventede gjester og familie, men uventede får jeg fnatt av 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått en tendens til å ofte late som jeg ikke er hjemme når folk kommer på døra eller om de ringer å spørr om jeg er hjemme. Vet egentlig ikke hvorfor. Liker bare ikke å ha folk i leiligheten vår.. Flere som gjør dette? Anonymkode: 31fd3...3be Forstår deg godt, besøk er ofte bare pes og mas. Anonymkode: b91b3...132 2
mammamora90 Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 (endret) 1 time siden, Minlillesky skrev: Ja! Jeg er introvert da, så det forklarer mye for min del Å slippe folk inn i hjemmet mitt er som å la folk få vite mine hemmeligheter. Jeg er en privat person, å det å slippe personer inn til meg føles personlig. Veldig personlig. Ingen problemer med å slippe inn ventede gjester og familie, men uventede får jeg fnatt av Akkurat slik har jeg det også. Jeg liker egentlig ikke når samboeren min har besøk av kompiser om jeg ikke får vite det på forhånd. Dette til tross av at det ikke er jeg som trenger å ta hånd om dem. Jeg pleier å lukke opp når noen ringer på duren. Men å ta telefonen er det ikke alltid jeg gjør. Endret 10. juli 2017 av mammamora90 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 Nei, jeg sier ofte at jeg ikke orker besøk om de spør om akkurat det, men mange lurer på om jeg er hjemme for andre ting, generell nysgjerrighet, ønsker at jeg skal sjekke noe på internett eller sånne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå