Gå til innhold

Felles forbindelse på tinder...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er fellesforbindelse på tinder? Det står jeg har felles forbindelser med folk. Er det venner fra facebook eller samme matcher? 

Anonymkode: 4dcc3...41d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg har likt noen uker, har 1 fellesforbindelse med meg og jeg vet akkurat den felles forbindelsen liker menn, jeg håper ikke han jeg liker også foretrekker menn?

AnonymBruker
Skrevet

Trykk på vedkommende, så ser du hvem dere har som felles forbindelse. Og ja, det er fra facebook.

Anonymkode: f8139...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være så enkelt som at du har en venn som kjenner hans venn. Det har ikke noe med det du skrev sist å gjøre nei. 

Anonymkode: a5ef4...a42

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trykk på vedkommende, så ser du hvem dere har som felles forbindelse. Og ja, det er fra facebook.

Anonymkode: f8139...dfe

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være så enkelt som at du har en venn som kjenner hans venn. Det har ikke noe med det du skrev sist å gjøre nei. 

Anonymkode: a5ef4...a42

Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Det står vel tall over de små bildene av felles Facebook-forbindelser. Et ett-tall betyr at dere har felles venner, et to-tall at an dine venner er venn med en av hans venner.  Tror jeg.

Anonymkode: 95112...e2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr bare at den personen er deres felles facebook venn. MEN den algorytmen til tinder er ganske feil, jeg får opp f eks at jeg har 80 felles forbindelser med noen, så sjekker jeg på facebook og har ingen til feles med han....

Anonymkode: dee1d...861

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr bare at den personen er deres felles facebook venn. MEN den algorytmen til tinder er ganske feil, jeg får opp f eks at jeg har 80 felles forbindelser med noen, så sjekker jeg på facebook og har ingen til feles med han....

Anonymkode: dee1d...861

Da står det vel sikkert et 2-tall ved siden av? Det betyr ikke at dere har felles venner, men at noen av dine venner er venner med hans venner (altså lenger uti)

Anonymkode: a4dd7...979

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står vel tall over de små bildene av felles Facebook-forbindelser. Et ett-tall betyr at dere har felles venner, et to-tall at an dine venner er venn med en av hans venner.  Tror jeg.

Anonymkode: 95112...e2a

Det er riktig ☺️

Anonymkode: e2b9c...767

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...