Gå til innhold

Callanetics. Ingen vet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei :)  Jeg er ny i Norge og vil vite hvor foregår callanetic i Oslo ? Det er veldig merkelig, fordi ingen vet hva som er callanetics.... Callanetics er ganske populære i verden. Kanskje norsk har annet ord? Callanetics er ligner som yoga og pilates. Mer: 

Anonymkode: 8b9ea...39b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei hei :)  Jeg er ny i Norge og vil vite hvor foregår callanetic i Oslo ? Det er veldig merkelig, fordi ingen vet hva som er callanetics.... Callanetics er ganske populære i verden. Kanskje norsk har annet ord? Callanetics er ligner som yoga og pilates. Mer: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare basic stretching og litt (drit)lett mageøvelse. Boooriiiing.

Anonymkode: 71288...650

Gjest Katrine-Therese
Skrevet
På 10.7.2017 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Hadde en venn som drev med dette.. men vet ikke om noe organisert 

På 11.7.2017 den 15.54, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare basic stretching og litt (drit)lett mageøvelse. Boooriiiing.

Anonymkode: 71288...650

Hahaha... hahaha. da haru ikke prøvd 

Skrevet

Det heter calisthenics, ikke callanetic. Det er trening med egen kroppsvekt. Også kalt street- workout. Eks pullups, dips, muscle- ups, human flag og et lass andre øvelser som styrker hele kroppen. Det er et miljø for dette i Norge, og det er de siste årene bygget ut parker/ utendørs treningssentre/ anlegg rundt om i landet med klatrestativer/ treningsstenger som er montert fast i underlaget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 17.7.2017 den 9.15, tøydokka skrev:

Det heter calisthenics, ikke callanetic. Det er trening med egen kroppsvekt. Også kalt street- workout. Eks pullups, dips, muscle- ups, human flag og et lass andre øvelser som styrker hele kroppen. Det er et miljø for dette i Norge, og det er de siste årene bygget ut parker/ utendørs treningssentre/ anlegg rundt om i landet med klatrestativer/ treningsstenger som er montert fast i underlaget.

Det var min første tanke også, men et kjapt Google-søk viser at det er to forskjellige ting. 

Callanetics

Calisthenics

Anonymkode: be1c6...7b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...