AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Jeg skal flytte til Tromsø for å studere snart og lurer på hvordan det er med treningssenter der? Jeg vet at samskipnaden har, men kan se for meg at det er ganske fullt? Jeg er ute etter et senter som er billigst mulig, og det eneste jeg har behov for er vel frivekter, benk, osv. Ellers noen som har noen små tips og "funfacts" som er greit å vite når man skal flytte til Tromsø for første gang? Anonymkode: cd34b...12f
TheOne Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Byen er stappet med treningssentre, og alle er like fulle. Fiks døgnkontinuerlig adgang og trwn på ugunstige tider.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Ja, det er mange. Tror kanskje det som heter "9000 byen gym" er rimeligst, det er ikke så langt unna Campus heller. Lykke til, fin by! Anonymkode: 86bfd...360
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 Funfacts ja, nei.. jeg vet ikke. Jeg er for gammel til å ha oversikt over utelivet. Men jeg jobber på universitetet da og kan sikkert svare på det aller meste du lurer på om det. Og om turmuligheter og fiskevann og gode barnehager og kollektivtrafikken og hvor bør man bo og sånn. Anonymkode: 86bfd...360
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Funfacts ja, nei.. jeg vet ikke. Jeg er for gammel til å ha oversikt over utelivet. Men jeg jobber på universitetet da og kan sikkert svare på det aller meste du lurer på om det. Og om turmuligheter og fiskevann og gode barnehager og kollektivtrafikken og hvor bør man bo og sånn. Anonymkode: 86bfd...360 Er det lurt å skaffe seg et sånn tromskort for buss? Og er det da nok med 1 sone for 30 dagers billett? Og hvordan er det med kollektivtransport til diverse fjellturer osv? Anonymkode: cd34b...12f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 Det er lurt å ha Tromskort, og det holder med bysonen. Kommer litt an på hvor du skal bo om du trenger månedskort eller bare verdikort. Kortet er det samme uansett, så du kan endre etterhvert som ser bruken din. Du finner masse fine fjellturer innenfor sone 1, litt dårligere om du skal utfor men med god planlegging går det også. Etterhvert blir du nok kjent med andre studenter med bil uansett. Busselskapet er på campus i semesterstartuka, samme sted som alt annet praktisk ordnes. Anonymkode: 86bfd...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå