AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Hei! Har tenkt å utsette nedbetalingen min på lånet mitt, og tenkte å ringe Lånekassen å høre med dem om hvordan det skulle gjøres - men de svarer jo aldri telefon, har sittet å ventet på en kundebehandler i over 22 minutter... Når det gjelder hvilke måneder jeg ønsker å utsette lånet. Skal jeg da krysse av for alle måneder? Fra januar til desember? (Skal ikke betale på lånet dette året) eller hvordan blir det? Anonymkode: 936e5...23b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Dette kan du enkelt ordne på mine sider hos lånekassen på nett. Husk at det er begrenset hvor mange ganger du kan utsette totalt i nedbetalingen, så ikke gjør det med mindre du er nødt. Plutselig står du der med et par mnd uten jobb, lavere inntekt enn forventet eller uforutsette utgifter, og da er det godt å kunne utsette betalingen. Anonymkode: 3522d...822 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan du enkelt ordne på mine sider hos lånekassen på nett. Husk at det er begrenset hvor mange ganger du kan utsette totalt i nedbetalingen, så ikke gjør det med mindre du er nødt. Plutselig står du der med et par mnd uten jobb, lavere inntekt enn forventet eller uforutsette utgifter, og da er det godt å kunne utsette betalingen. Anonymkode: 3522d...822 Prøvde å søke om nedbetalingsutsettelse, men fikk opp at jeg ikke kunne søke om det enda, da jeg ikke hadde fått noe nedbetalingsplan enda. Jeg tenker å utsette regningene, når jeg først har fått nedbetalingsplan og jeg kan se når første måned for nedbetaling er Anonymkode: 936e5...23b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 https://www.lanekassen.no/nb-NO/Tilbakebetaling/Betalingsutsettelse/ Ja, selvfølgelig krysser du av for alle månedene når du ikke har tenkt til å betale regninger denne høsten. Det er vel ganske logisk. Anonymkode: 381e9...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå